Heyooo mensjes!
Welkom bij dit nieuwe sampige boekkie!
Dit verhaal gaat over een vriendengroep van 8 mensen. Ze gaan EINDELIJK naar Ibiza. Ze hebben een mooie villa en veel vrijheid. Maar is het misschien te veel vrijheid? En wat nou als er wat gebeurd, dat heel de vakantie omgooit? Je leest het in dit boek!
Personen:
- Link (Tijger):
Link is 17 jaar, en heel nieuwsgierig. Link heeft een groot geheim. Hij heeft heel snel het gevoel dat iemand hem achtervolgd. Daarom is hij bang voor bijna alles om hem heen. Ook is hij daardoor erg bang voor vuurwerk en harde knallen. Hij probeert het goed te verbergen voor zijn vrienden. Link is vroeger erg gepest, omdat hij geen ouders had. Hij woont ook in het huurhuis van Demi, Sude en Anna Verder is Link een aardige jongen, en erg voorzichtig en behulpzaam.
- Joost
Joost is 19 jaar, en heel vrolijk. Hij is altijd snel druk, maar hij blijft gezellig. Verder heeft Joost hoogtevrees, maar daar schaamt hij zich niet voor. Hij helpt andere graag, alleen weet niet altijd hoe. Joost woont nog thuis met zijn zus Nikki.
- Jeremy
Jeremy is ook 19 jaar. Hij is de grote broer van Enzo. Ze helpen elkaar heel erg, en hebben bijna nooit ruzie. Hun ouders overleiden toen hij 10 was. Hij heeft het er nog elke dag moeite mee. Hij en Enzo wonen voorlopig in het huurhuis van Demi, Sude en Anna samen met Link. Ze hebben het heel gezellig. Jeremy is heel erg goed in helpen, en is soms weleens "De Papa" in huis.
- Harm
Harm is 18 jaar. Hij is erg behulpzaam. Hij kan slecht tegen bloed. Hij woont nog thuis en heeft een klein broertje. Hij is vaak bij de andere thuis en hebben dan veel lol. Harm kan snel boos zijn, maar dat is snel weer over.
- Enzo (Frieser)
Enzo is 17 jaar. Hij is het broertje van Jeremy, en woont ook bij Demi, Sude en Anna. Hij maakt zich niet snel druk om dingen, maar is heel beschermend voor zijn vrienden. Hij heeft vaak ideeën die misschien niet altijd zo heel slim zijn. Verder kan hij heel erg druk zijn.
- Demi
Demi is 16 jaar. Ze is lief en helpt mensen graag. Ze woont samen met Sude, Anna, Link, Jeremy en Enzo in een huurhuis. Ze hebben het heel gezellig. Ze heeft veel over voor haar vrienden en doet er alles aan om ze gelukkig te zien. Ze is snel druk, net als de andere meiden.
- Sude
Sude is 16 jaar, en heel vrolijk. Ze helpt graag en komt vaak voor vrienden op. Ze woont met Demi, Anna, Link, Jeremy en Enzo in hun huurhuis. Ze heeft er een hekel aan als mensen over haar roddelen. Ze houd van knuffels, en knuffelt altijd spontaan.
- Anna
Anna is 16 jaar. Ze is behulpzaam, en snel druk. Ze is snel bang om vrienden kwijt te raken en is daar heel voorzichtig mee. Ze vergeet ook snel onnodige dingen. Ze is liever lui dan moe.
Dit waren de sampige persoontjes! Hopelijk hebben jullie een beetje zin in dit boek! Ik in ieder geval wel om het te schrijven!
Doeggg!
Deze mensjes hebben een rol:
DOEGGG X
JE LEEST
Best Vacation Ever?!
Mystery / ThrillerEnzo Frieser, De Squad (Linktijger, Jeremy Frieser, Joost en Harm), Demi, Sude en Anna gaan EINDELIJK op vakantie. Ze gaan een maandje naar Ibiza. Ze beleven veel avonturen. Maar dan gebeurt er wat... Wat niemand verwacht...