Pov. Link
Ik lig op de bank een beetje met mijn telefoon te spelen. Iedereen slaapt nog... Ik was al vroeg wakker omdat ik een nachtmerrie had.
*Droom Link*
Ik loop door een donkere straat. Ik hoor veel gestommel achter me. Met een ruk draai ik me om, en kijk bang om me heen. Niemand... Opeens voel ik een druppen bij mijn oor. Ik voel eraan. Bloed... Bang staar ik naar mijn bebloede hand. Ik raak in paniek. Ik voel mijn hard in mijn keel. Er verschijnt een schaduw. Het komt dichterbij. Opeens zie ik Bas voor me staan. Een pester van vroeger. Door hem lag ik bijna in het ziekenhuis, nadat hij me in elkaar getrapt had. Ik kijk hem bang aan. "A...Alsjeblieft! D..Doe me n..niks!" stotter ik. Hij kijkt me grijzend aan, en geeft me een klein zetje. Ik val in een diepe...diepe put.*Einde droom*
Ik hoor gestommel op de gang. Ik kijk geschrokken op. Ik kijk bang naar de deur, en zie dan iedereen binnenlopen. Opgelucht haal ik adem. "Goedemorgen!" Roept Sude druk. Ik lach naar iedereen. "Uhm... Waar is Enzo?" vraag ik zacht. "Hij slaapt nog. Alleen deze mevrouw maakte ons wakker." lacht Demi en ze kijkt Anna nep-boos aan. Anna steekt tevreden haar duimen op. Ik lach zacht. "Waarom ben jij al wakker?" vraagt Jeremy aan me, als hij met een glas melk de keuken uitloopt. "Uhm... Ik had naar gedroomd, en kon niet meer slapen." zeg ik zacht. Iedereen knikt. "Gaan we Enzo wakker maken?!" vraagt Sude druk. "JAA!" schreeuwt Anna en ze wil naar de keuken lopen. Demi pakt nog snel haar arm. "Ga je een emmer pakken?" vraagt ze droog. Anna knikt langzaam. "Ik denk niet dat hij dat zo leuk vind." lacht Jeremy. "KOM WE GAAN OP ZN BED SPRINGEN OFZO! OF TREKKEN ZN DEKEN ERAF!" Schreeuwt Anna druk. Sude knikt hard en ze rennen naar de gang. "Dat gaat gegarandeerd fout." zegt Jeremy lachend. Demi knikt en neemt een slok van haar thee. "ANNA GEEF MIJN DEKEN TERUG!" Hoor ik uit de gang komen, en later rennen Anna en Sude met een dekbed in hun handen de huiskamer in. Achter hun aan rent Enzo die net wakker is. Enzo snijt af, zodat hij opeens voor de meiden staat. Ze gillen en vallen. Iedereen lacht en Enzo pakt zijn deken terug. Tenminste... Dat probeert hij. Sude en Anna blijven aan het dekbed hangen. Enzo sleurt ze mee naar z'n kamer. "OOK GOEDEMORGEN!" schreeuwt Jer nog. We lachen en ontbijten verder.
JE LEEST
Best Vacation Ever?!
Mystery / ThrillerEnzo Frieser, De Squad (Linktijger, Jeremy Frieser, Joost en Harm), Demi, Sude en Anna gaan EINDELIJK op vakantie. Ze gaan een maandje naar Ibiza. Ze beleven veel avonturen. Maar dan gebeurt er wat... Wat niemand verwacht...