Pov. Sude
We zitten nog steeds een beetje te praten over dat schot. Link kijkt levenloos voor zich uit. "Gaat het?" vraag ik aan hem. Hij knikt. Iedereen zit een beetje bij elkaar te praten. Ik ga bij Anna en Enzo zitten. "HEY!" roep ik vrolijk. "HEY!" roept Anna druk terug.
Pov. Enzo
Sude en Anna rennen weer druk door de kamer. Ik snap nog steeds niet hoe die meiden zo snel zo druk kunnen worden. Als ze langs me rennen, trek ik ze aan hun armen op het bed waar ik op zit. "JA MHOAWN!" gilt Sude in mijn oor. Ze springt op het bed waar Link op zit. "Gaan we nog wat doen?" vraagt Joost zuchtend. "We kunnen truth or dare doen?" zegt Anna serieus. We knikken en gaan in een cirkel zitten. "Oke wie begint?" vraagt ik. "Ik begin wel." zegt Harm. "Oke, truth or dare aan.... aan Demi." zegt hij. "Truth" zegt ze. "Heb je voor Jeremy wel eens verkering gehad?" Demi schud nee. "Oke, mijn beurt. Truth or dare aan Anna." zegt ze. "Dare." zucht ze. "Oke, geef Enzo voor 10 seconde een kus op de mond." Ik voel dat ik begin te blozen. Anna drukt haar lippen op de mijne. Na 10 seconde trekt ze terug. "Oke.. Uhm truth or dare aan Sude." zegt ze. "Dare." zegt ze. "Pussy..." zucht Harm. Ze gooit een kussen naar zijn hoofd. "Uhm.. Beeld je eerste zoen uit." zegt Anna tegen haar. Sude buigt haar hoofd. "Ik heb eigenlijk nog nooit echt gezoend..."
Pov. Link
"Ik heb eigenlijk nog nooit echt gezoend..." zegt Sude zacht. Ik voel dat iedereen naar me kijkt. Joost wenkt me. Ik zucht, en druk spontaan mijn lippen op de hare. Ze schrikt. "Ahww..." hoor ik zacht. Waarschijnlijk zijn het Demi en Anna. Ik trek terug. Sude lacht naar me. Ik sla mijn armen om haar heen. "Truth or dare aan Jeremy." zegt ze. "Truth." zegt hij standvastig. "Oke, mis je iemand in je leven?" floept ze eruit. Jeremy buigt zijn hoofd. "Ja..." zegt hij zacht. "S...Sorry..." zucht Sude. "Het geeft niet. Jij kon het niet weten." zegt Jeremy met een zwak glimlachje. We gaan nog een tijdje door. "Ik heb geen zin meer..." zucht Joost. "Ik ook niet..." zegt Harm. Anna pakt haar kladblok en gaat tekenen. Ik ga op bed zitten en derp op mijn telefoon. "KIJK!" roept Anna na een tijd. Ze heeft een tekening gemaakt van een broek, met Harm erop. "VERDOMME!" gilt hij en hij rent achter haar aan. Ze rent over de bedden en schuilt achter Enzo. "HELP IK WORD BELAAGD!" gilt ze. We lachen en schieten in de lach. We chillen nog wat, later vallen we in slaap...
JE LEEST
Best Vacation Ever?!
Mystery / ThrillerEnzo Frieser, De Squad (Linktijger, Jeremy Frieser, Joost en Harm), Demi, Sude en Anna gaan EINDELIJK op vakantie. Ze gaan een maandje naar Ibiza. Ze beleven veel avonturen. Maar dan gebeurt er wat... Wat niemand verwacht...