11. HYPER!

48 9 0
                                    

Pov. Link

Sude en Anna rennen nog steeds super druk door het huis. Af en toe hoor je een bonk. Dan is er een gevallen en dan hoor je ze helemaal stuk gaan. "NOG EEN WEEK LALALALA!" roepen ze druk. Enzo kijkt me aan, en ik knik. We staan op, en als ze door de deur rennen, pakken we ze vast, en maken ze naast elkaar vast op de bank. "VERDOMME!" roepen ze lachend. Ze blijven nog heel lang super druk. Na 20 minuten rollen ze met zijn tweeën de bank af. Joost zucht. "Sukkels..." zegt Demi lachend. Ze proberen op te staan, en huppelen vrolijk weg. "Oh god..." zegt Harm zuchtend. "I HAVE A PEN!" gilt Sude door het huis. Dan horen we een bonk. "AHAHHAHHAH KAN IEMAND HELPEN?" gilt Anna. Ik, Jer en Joost staan op, en lopen naar de gang. Sude en Anna liggen kronkelend en lachend op de grond. We zuchten. We rollen ze in de kamer van Anna, en doen de deur dicht. "Zo, eindelijk rust." zucht Demi. We ploffen op de bank. Na 20 minuten niks meer te horen, gaan Enzo en ik toch maar even kijken. Als we de deur open doen, zien we de twee meiden, slapend zitten. Enzo en ik lachen. We maken ze los, en leggen ze op het bed. We doen de deur dicht, en lopen terug. "En?" vraagt Jeremy. "Ze slapen." zeg ik zacht. Hij knikt en we ploffen weer op de bank. Demi en Joost gaan koken. Ze gaan spaghetti maken. 

Pov. Jeremy

 Na een half uur, is het eten klaar. "SLAPEN DIE MUTSEN NOU NOG?!" roept Joost. "JA! IK GA ZE WEL EVEN HALEN!" roep ik. Ik sta op en loop naar de kamer van Sude. Die is leeg. Dan bedenk ik me dat ze in de kamer van Anna liggen. Ik doe de deur open, en zie ze liggen. Ik leg mijn telefoon bij hun hoofd en zet mijn hardste muziek aan. Ze schrikken wakker. Maar ik had niet verwacht dat ze zo erg zouden schrikken. "WHAA FACKING JER!" gilt Anna in mijn oor. Ik heb het gevoel dat ik moet gaan rennen. Ik loop snel naar de woonkamer. "Zijn ze wakker?" vraagt Link droog. "JAAA HELP!" gil ik en ik schuil achter de bank. "WAAR IS HIJ!" gilt Sude. Ze hebben allebei een slof in hun handen. "Geen idee." zegt Link lachend. Ik hoor de meiden zuchten. "Hij liet me zo hard schrikken." hoor ik Anna zeggen en ze gaat in Enzo zijn armen liggen. "Ik schrok tering hard." lacht Sude en ze springt op de bank, en leunt haar hoofd op Link zijn schouder. Ik zit achter de bank waar Anna en Enzo op zitten. Langzaam ga ik met mijn hoofd boven de bank. Ik strek mijn hand uit, en schudt Enzo zijn haar door de war. "KUT JER!" schreeuwt hij, en hij springt over de bank heen, en hij houdt me in de houtgreep. "OKE OKE GENADE GENADE!" schreeuw ik. Enzo grijpt naar een flesje water, en gooit de inhoud over me heen. "JEZUS!" schreeuw ik en ik grijp het flesje uit zijn hand, en gooi het laatste beetje over hem heen. We rennen nog wat door het huis achter elkaar aan, tot Demi voor ons neus staat. "Zijn jullie eindelijk klaar?" vraagt Demi lachend. We knikken braaf en lopen naar de tafel. Dan beginnen we met eten. rustig neem ik een paar happen, tot ik opeens een volledige spaghetti-sliert tegen mijn gezicht voel. "Verdomme Enz.." zeg ik en ik gooi er 3x zoveel terug. "YAY VOEDSELGEVECHT!" roept Sude en ze wil al beginnen met gooien. "NEEEE! IK HEB DIT BLOUSEJE NIEUW!" gilt Anna. "We gaan sws niet met ons eten gooien." zegt Demi lachend. Ik knik, en doe alsof ik verder ga eten, maar ik druk Enzo zijn gezicht in zijn eten. Heel zijn gezicht is rood van de saus. Ik lach keihard. Enzo staat op en loopt naar de badkamer. Anna holt achter hem aan. "ENZO! NIET MET ZEEP! DAN KRIJG JE HET ER NOOIT MEER UIT!" gilt ze. Dan loopt ze weer terug, en gaat weer rustig eten. Ik heb aan de ene kant wel spijt, maar aan de andere kant, is dit zijn payback. Als we klaar zijn met eten, loop ik weer naar de bank, en Demi springt op me. We kijken een horror-film. Enzo komt ook weer binnenlopen. "Shirt kan ik weggooien." zucht hij. Diep van binnen lach ik me dood. Sude ligt bijna achter Link, en hij knuffelt haar. Demi ligt half in mijn shirt. Harm en Joost zijn relaxt aan het kijken. Opeens komt er een jumpscare. Sude en Anna gillen keihard. "Jezus, ik ben gelijk doof man!" schreeuwt Enzo. "JA SORRY MUN DIT IS FACKING ENG!" gilt ze. 

Pov. Sude

Ik begin langzaam te snikken. Ik schrok echt heel erg van die jumpscare. Er kwam een of andere clown in beeld. Ik ben al facking bang voor clowns, en nu al helemaal. "Gaat het?" vraagt Link lief aan me. Ik knik, maar duw toch mijn gezicht in zijn shirt. Hij slaat allebei zijn armen om me heen, en geeft een kus in mijn haar. Tranen biggelen over mijn wangen. Link maakt cirkels met zijn hand, op mijn rug. Ik word rustig, en val uiteindelijk in slaap...

Best Vacation Ever?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu