10. Verrassing?!

48 7 3
                                    

Pov. Sude

Ik word wakker in de armen van Link. Ik kijk om me heen en ik zie dat iedereen nog slaapt. Ik kijk op mijn telefoon en ik zie dat het al 2 uur is. Ik scroll een beetje door mijn instagram en zie een foto van mij en Link op het account van Jeremy. Eronder staat 'SUNK is real <3' Ik lach en like de foto. Ik voel dat Link wakker word. Ik kijk hem aan. "Goedemorgen !" roep ik blij en ik vlieg hem om de nek. "Hey." lacht hij. Demi word ook wakker. En Enzo ook. Alleen Jer en Anna slapen nog. "Wat gaan we vandaag doen?" vraagt Enzo zacht. "Geen idee.." zucht Demi. Ik leg mijn telefoon aan de kant. Dan gaat de bel. Ik sta op en loop naar de deur. Ik zie Joost en Harm met pretbekken voor de deur staan. "Hey!" roep ik en ik geef ze een knuffel. Dan lopen ze door naar de woonkamer, en ik volg ze. "Slapen ze nog?" vraagt Harm lachend. "Ja. Anna heeft een zware nacht gehad. Ze is een aantal x wakker geworden." vertelt Enzo. Hij tilt haar op en loopt naar haar kamer. Als hij de deur van haar kamer uitloopt, doet hij hem zacht dicht. Jeremy is langzaam wakker aan het worden. "Goedemiddag zonnestraal." zegt Demi en ze geeft hem een kus. "Hey!" zegt hij moe en hij wrijft in zijn ogen. "Wowowowowow. Wat gebeurd hier allemaal?" vraagt Joost lachend. "Jermi is real!" schreeuwt Link. "Sunk ook!" roept Demi terug. We lachen. "Congratzz!" zeggen Joost en Harm tegelijk. "YAY!" roep ik en ik geef Link een knuffel. 

Pov. Enzo

Ik derp een beetje op twitter. Het is 3 uur. Anna ligt nog te slapen. Ik sta op, en loop naar haar kamer. Ik klop op de deur en doe hem open. Ze ligt nog vredig te slapen. Ik ga op haar bed zitten en maak haar rustig wakker. "Hey. Het is al 3 uur!" zeg ik lachend. Meteen schiet ze wakker. "ECHT?!" zegt ze geschrokken. Ik knik. "Rip mijn slaapritme.." zucht ze. Ik lach en geef haar en knuffel. We lopen terug. "HEY!"gilt Sude en ze knuffelt ons. "HEY!" gillen Anna en ik tegelijk. We ploffen weer op de bank en ik sla mijn arm om Anna heen. "En wat is dit?" vraagt Harm droog. "Anzo!" roepen Sude en Demi door elkaar heen, voordat ik wat kan zeggen. Ik lach. "Oke, meiden zullen we de verrassing vertellen?" vraagt Demi. "JAA!" gillen Sude en Anna en ze rennen naar Demi. "Oke, de verrassing is..." zegt Demi spannend. "WE GAAN NAAR IBIZA!!" schreeuwen Sude en Anna hard. Ik kijk de jongens aan. "Echt?!" vraagt Jeremy vol ongeloof. "JAAA!" schreeuwen de meiden tegelijk. "Wanneer?" vraagt Link met een big smile. "Volgende week al!" roept Sude, en ze rent op hem af. Demi doet hetzelfde bij Jeremy, en Anna bij mij. "Echt super leuke verrassing." zeg ik in aar oor. Ze knuffelt me. "YAY!" zegt ze blij. "Ik heb er zo veel zin in!" gillen Sude en Anna druk. Ze staan op en rennen door het huis. Dat word vanavond niet veel slapen...

Best Vacation Ever?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu