Pov. Enzo
Ik zie hoe mijn broer door de lucht vliegt. "JER!" roep ik hard en ik ren naar hem toe. "Gaat het wel?" vraag ik aan hem terwijl ik bij hem kniel. Gelukkig.. Hij is bij. Hij heeft alleen veel schrammen. "Ja. Het gaat." zegt hij kortaf. Hij staat op. Ik help hem met opstaan. De bestuurder is doorgereden. "Klootzak.." fluister ik. "Wat zei je?" vraagt Jer. "Niks." zeg ik boos. "Moet ik de meiden ff bellen dat ze hierheen komen?" vraagt Joost. "Maar, die zijn ziek..." zeg ik tegen hem. "Ik probeer het gewoon." zegt Joost en hij gaat bellen. We gaan op een bankje zitten. Jer zijn gezicht zit onder het bloed. Ik grijp naar de tas en pak wat water. Ik draai het flesje open, en laat wat water over het wondje stromen. "De meiden komen eraan." zegt Joost terwijl hij zijn telefoon in zijn zak doet. Jer knikt. "Hier." zegt Link zacht, en hij geeft zijn broodje aan Jer. Jer kijkt hem aan. "Weet je het zeker? Het is jou broodje en jij moet ook eten!" vraagt Jeremy aan hem. Link knikt, en Jer pakt het broodje aan.
Pov. Sude
Ik stap haastig onder de douche, en kleed me aan. We rennen alle 3 als gekken door het huis. "ANNA WAAR HEB JE DE AUTOSLEUTELS GELATEN?!" roept Demi. "WEET IK NIET! WE GAAN WEL LOPEN!" roept Anna terug. "SUDE?! BEN JE AL KLAAR?!" roept Anna nog. "JA IK KOM ERAAN!" roep ik en ik trek mijn laatste schoen aan. Ik sta op. Op een of andere manier voel ik me al een stuk beter. Ik ruk mijn telefoon van de oplader, en ren naar de voordeur, waar de andere 2 al staan te wachten. "Klaar?!" vraagt Demi aan me. Ik knik. We rennen de straten over. "Waar waren ze?!" vraagt Anna hijgend. "Bij het zebrapad!" zegt Demi uitgeput. "Wacht even!" zeg ik moe en ik rust even. "Nee we moeten door! Kom maar op mijn rug!" zegt Anna. "Weet je het zeker?" vraag ik. "Ja! Kom!" zegt ze, en ik spring op haar rug en ze rent verder. "Daar zijn ze!" roept Demi en Anna rent nog een stuk harder.
Pov. Jeremy
We zien na een tijdje de meiden aanrennen. Sude zit op de rug van Anna. "Omg, ben je oke?" vraagt Demi en ze knuffelt me. "Ja het gaat." zeg ik en ik hou haar ook vast. "Ben je moe?" vraagt Enzo aan Anna. "Jah." hijgt ze. "Zullen we naar huis gaan?" zucht Anna. We knikken. Ik laat Demi los. Ze kijkt me aan. Ik glimlach. Demi en ik lopen achteraan. Ik pak voorzichtig haar hand vast. We zijn bijna thuis. Als we thuis aankomen, gaan Harm en Joost naar huis. Ik plof meteen op de bank neer. Langzaam val ik in slaap...
JE LEEST
Best Vacation Ever?!
Mistero / ThrillerEnzo Frieser, De Squad (Linktijger, Jeremy Frieser, Joost en Harm), Demi, Sude en Anna gaan EINDELIJK op vakantie. Ze gaan een maandje naar Ibiza. Ze beleven veel avonturen. Maar dan gebeurt er wat... Wat niemand verwacht...