Pov. Jeremy
Ik zit maar een beetje voor me uit te staren. Het is pas half 5, en ik krijg geen oog meer dicht. Ik probeer zo stil mogelijk te zijn. Zo moeilijk is het niet. Ik zit in het vensterbank. Ik kijk naar buiten, naar beneden. Het water is al bijna weg. Ik zucht. Hopelijk kunnen we hier snel weg... Het is lang geleden dat ik frisse buitenlucht heb geroken. Ik staar naar de mooie zee. Ik zie hoe de mooie zon opkomt. Ik ben volledig in trans. Ik ben diep in gedachten verzonken. Ik denk aan helemaal niks. In het midden van de zon, zie ik mijn ouders. Met tranen in mijn ogen kijk ik ernaar. Mijn hand leg ik op het raam. Opeens voel ik een hand op mijn schouder. Verschrikt kijk ik om. Het is Enzo maar. Hij kijkt mij aan. Hij heeft een slaperige kop, maar toch staan de tranen in zijn ogen. "Zie..Zie jij ze ook..?" vraag ik snikkend. Hij knikt. Ik draai mijn hoofd weer naar het raam. Ik voel een hoofd op mijn schouder. Enzo kijkt huilend naar buiten. Ik sla een arm om hem heen, en troost hem. Het blijft mijn kleine broertje. We kijken nog een lange tijd naar buiten, tot we wakker worden van een harde wekker. "ON SUNDAY MORNINGG!" klinkt er door de kamer. (Wekker bovenaan^^) Verschrikt kijken we om. Sude zet moe haar wekker uit, en draait zich weer om. Ik haal diep adem en kijk nog een x naar buiten. "Enz.. Ze...Ze zijn weg..." zeg ik zacht tegen hem. Enzo knikt zacht, en kijkt naar beneden. Ik ga ongemerkt weer naast Demi liggen. Ik pak haar stevig vast. Enzo gaat nog even naar de WC, en gaat dan weer naast Anna liggen. Ik kijk nog even snel naar Link. Hij ligt vredig te slapen, en Sude ligt dicht tegen hem aan. Ik glimlach als ik Joost en Harm zie liggen. Harm heeft een arm om Joost heen geslagen. Ik leg mijn hoofd weer neer, en probeer weer te slapen. Het lukt niet echt. Ik denk aan vandaag. Zullen we vandaag weer naar buiten kunnen? Zelf begin ik al aardig honger te krijgen. Naast me voel ik beweging. Demi word langzaam wakker. Ik geef een kus op haar voorhoofd. "Goedemorgen." zegt ze lief. "Goedemorgen!" zeg ik blij. Ze legt haar hoofd op mijn borst, en ze checkt haar telefoon.
Pov. Link
Ik word wakker en voel dat Sude dicht tegen me aan ligt. Ik aai door haar haar. Ik pak mijn muts van het nachtkastje, en zet hem bij haar op. Ze word wakker. "Hey" zegt ze zacht. "Hee!" zeg ik lachend. Sude knuffelt me. Harm is ook wakker. Hij kijkt naar Joost. Hij word ook wakker. "Liggen Enzo en Anna nou nog steeds te slapen?!" roept Demi verbaast. Ik knik. "Sukkels.." lacht ze. Sude pakt een kledinghanger, en port Anna in haar zij. "Verdomme..." mompelt ze. Ze slaat naar achter, recht in het gezicht van Enzo. "Au." zegt hij slaperig. "Sowrie" mompelt Anna half slapend. Ik rol bijna van het bed af van het lachen. "Oke, dan moet het maar anders." zegt Sude als Enzo en Anna zich weer omgedraaid hebben. "Demi, help ff." Demi staat op en loopt achter Sude aan. Na 10 minuten komen ze terug met een emmer. "Ohoh.." lach ik. "Wacht!" zegt Jer, en hij haalt hun telefoons weg. "Als die nat worden, hebben ze een probleem." zegt hij zacht. Sude en Demi gaan naast het bed staan. "Oke, 3...2...1..." zegt Demi en ze gooien de emmer leeg over ze heen. Ze schieten overeind. "JEZUS!" schreeuwt Enzo hard. We lachen. Anna zucht, en ploft weer neer. "NEE! NU MOET JE ERUIT!" zegt Jer lachend. Demi trekt Anna overeind. "Maar mhoawnn..." zucht ze. Slaperig staat ze op en kijkt om haar heen. "IK GA DOUCHEN!" roept ze, en ze rent naar de badkamer. "NEE! IK WIL EERST!" roept Enzo en hij holt erachteraan, maar Anna doet de deur al op slot. Hij kijkt naar binnen. We lachen, en Enzo ploft op de stoel.
JE LEEST
Best Vacation Ever?!
Mystery / ThrillerEnzo Frieser, De Squad (Linktijger, Jeremy Frieser, Joost en Harm), Demi, Sude en Anna gaan EINDELIJK op vakantie. Ze gaan een maandje naar Ibiza. Ze beleven veel avonturen. Maar dan gebeurt er wat... Wat niemand verwacht...