9. Drukke avond?

87 9 9
                                    

Pov. Link

Sude is tegen mij aan in slaap gevallen. Ik ga met mijn hand door haar haar. Jeremy slaapt ook. Anna is super druk en Enzo heeft haar vast zodat ze niet weg kan. Demi ligt tegen Jer aan, en zit op haar telefoon. "Ik ben moe." zucht Anna. "Eindelijk.." zegt Enzo en hij zet haar op de bank. Sude word langzaam wakker. "Deem kom." zegt Anna en ze lopen naar de keuken. Daar maken ze een  Musical.ly. Enzo ziet dat en springt er druk doorheen. Sude en ik komen er ook bij. We maken een mooie Musical.ly. Als we klaar zijn gaan we weer op de bank liggen. Jeremy word eindelijk wakker. "Wie gaat koken?" vraagt Sude. "IKKE!" zegt Anna. "Uhm.. Ik weet niet of dat zoon goed idee is." lacht Jeremy. "Ja hoezo?" lacht ze. "Ik help je wel." zucht ik, en ik sta op. "LETS KOOK!" schreeuwt Anna. "We kunnen ook gewoon pizza bestellen. En dan gewoon de hele tijd aan de salade werken." zegt Anna lachend. Ik knik, pak mijn telefoon en bestel pizza's. Anna gooit wat sla in een bak, en gaat wat spullen snijden. "Pizza's zijn bestelt." zeg ik en ik help met tomaat snijden. Na 20 minuten gaat de bel. Snel doe ik open. "Dankjewel!" zeg ik na ik heb afgerekend. Ik sluit de deur en Anna komt met de salade aanlopen. "Ja zo kan ik ook koken!" roept Enzo. Ik lach en gooi de pizza's op tafel. 

Pov. Sude

Ik eet mijn laatste stukje pizza op. Opeens wenkt Link me mee. Ik sta op en ik loop achter hem aan. Hij loopt zijn kamer in en klopt op het bed, als teken dat ik moet komen zitten. Ik ga op zijn bed zitten. "Wat is er?" vraag ik aan hem. "Heb je ook weleens gehad dat je iemand leuk vind, maar niet weet of diegene jou leuk vind?" vraagt hij aan me. Hij vind dus iemand anders leuk... Ik dacht nog zo dat ik kans maakte... "Sude?" vraagt hij aan me. "Uh, ja! Ik zou gewoon zeggen dat je diegene leuk vind. Meiden vinden spontaan leuk." zeg ik met een klein lachje, maar ik kijk meteen weer naar beneden. Link knikt. "Sude, ik moet wat zeggen.." Ik kijk op. "Ik... Uhm... Ik vind je leuk." zegt hij en hij begint te blozen. Oke, even wachten Sude. Heeft de jongen waar je al super lang verlieft op bent, zojuist gezegt dat hij je leuk vind?! "Sude?" hoor ik Link zijn stem. "Ja!" roep ik blij. Ik ren op hem af en ik knuffel hem. "Ik jou ook." zeg ik zacht. Ik voel dat hij zucht. "Zullen we weer terug?" vraagt ik hem. "Wacht!" zegt hij en hij loopt naar zijn nachtkastje. Hij doet de la open, en haalt er een kettinkje uit. Hij doet hem bij me om. 

Sunk <3

Staat erop. Ik geef Link een knuffel. "Dankje." zeg ik zacht. Dan lopen we terug. Enzo en Anna liggen weer tegen elkaar aan te slapen. Ik stuur een appje in de groepsapp van Demi, Anna en mij. 

Ik : Sunk is real <3

Ik klik mijn telefoon uit, en ga in de armen van Link liggen. Jeremy maakt een foto van Enzo en Anna, en Demi van mij en Link. Ik lach en nestel mijn gezicht in Link zijn shirt. We kijken DanceDanceDance verder. Dan krijg ik een appje:

Deempiee: Jermi ook ^^ En volgensmij Anzo ook haha

Ik: WOOOW CONGRATZZ!

Deempiee: Jij ook bae <3

We maken nog aardig wat foto's van Enzo en Anna. Dan ga ik goed tegen Link aan liggen, en val uiteindelijk in slaap. Tegen de jongen, waar ik van hou...

Pov. Jeremy

We kijken DanceDanceDance. Demi is wat chips pakken. Ik zit een beetje te derpen op twitter. Demi komt teruglopen. "Ja die is voor mij." zeg ik en ik pak het bakje chips uit haar handen. "Verdomme. IK WIL MIJN CHIPS TERUG!" zegt ze lachend. "Eerst een beloning." zeg ik en ik tik met mijn vinger op mijn wang. Demi zucht lachend, en ze geeft me een kus op mijn wang. Ik sla een arm om haar heen, en eet een chipje. We kijken rustig verder. Sude slaapt ondertussen ook. Link heeft 1 arm om haar heen. Het is half 11, en DDD is afgelopen. Enzo heeft ook zijn armen om Anna heen geslagen. Bijna iedereen slaapt, behalve Demi, Link en ik. Demi legt haar hoofd op mijn schouder. Ik trek haar wat dichter tegen me aan. "Ik hou van je..." fluister ik in haar oor. "Ik ook van jou..." zegt ze zacht terug. Als ik naast me kijk, zie ik een slapende Link. Met zijn capuchon op. Ik zet de TV uit, en ga goed liggen. Demi gaat tegen me aan liggen. Ik voel dat ze in slaap valt. Langzaam vallen mijn ogen ook dicht en val ik in slaap.

Pov. Anna

Ik schrik even wakker van een nachtmerrie. Ik voel twee armen om me heen. "He, gaat het wel?" hoor ik iemand vragen. Het is Enzo. Hij kijkt me slaperig aan. "Uh, ja het gaat. Alleen een nachtmerrie." zeg ik met een trilstem. "Kom maar, je bent veilig. Ik ben bij je." zegt hij en hij knuffelt me. Zonder dat ik het door heb, begin ik te snikken. "Het leek zo echt..." zeg ik in zijn oor. Enzo maakt cirkels op mijn rug. Ik word rustiger. Ik laat hem los en kijk in zijn ogen. Hij glimlacht. Ik glimlach ook en druk mijn gezicht in zijn shirt. Hij houd me vast. Ik ga met mijn duim heen en weer op zijn arm. Ik kijk op mijn telefoon. 3 uur... "Ik ga weer slapen denk ik." zeg ik zacht. "Is goed. Als er wat is maak me gewoon wakker oke?" zegt hij lief. Ik knik. Ik geef hem nog 1 x een knuffel. "Dankjewel." zeg ik in zijn oor. "Geen probleem." zegt hij lief. Ik ga weer goed tegen hem aan liggen, en doe mijn ogen weer dicht. Hopend dat ik dit keer in een leuke droom beland...

Best Vacation Ever?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu