20. Vermist?!

48 6 3
                                    

Pov. Harm

We lopen over straat. De zon schijnt. "Zullen we naar het strand gaan? Kijken hoe het er daar aan toe is?" vraagt Sude. We knikken en stappen richting het strand. Bij het strand aangekomen, liggen er allemaal takken, stenen en rotzooi op het zand. "Kijk daar!" roept Sude en ze rent voor ons uit. Maar ze valt hard over een tak. "AUW!" gilt ze en ze begint te snikken. Link rent naar haar toe en wij erachteraan. "Gaat het?!" vraagt Link paniekerig. "J..Ja. Het gaat..." snikt ze. Haar knie ligt open. "Hier!" zegt Enzo , en hij geeft het pakje zakdoekjes, dat hij van Anna had gekregen, aan Link. Hij maakt Sude haar knie schoon. "D...Dankje..." zegt ze en we helpen haar opstaan. Demi en Jer lopen hand in hand aan de zeekust. Sude springt op Link zijn rug. Ik kijk achter me en zie Joost met gebogen hoofd achter ons lopen. Ik loop naar hem toe en sla mijn arm om hem heen en trek hem mee. Er verschijnt een klein glimlachje op zijn gezicht.

Pov. Link
Ik loop met Sude langs de kust. Ik pak haar andere hand ook vast. Ze staat nu voor me. Een bom van vlinders ontploft. Ik sla mijn armen om haar heen en knuffel haar. Dat word al gauw verstoord door Enzo. "Willen jullie ook ijs ofzo?" vraagt hij droog. We knikken. "OKE ANNA HUN WILLEN OOK!" gilt hij en hij rent naar het hutje waar een ijsman staat. Ze komen terug met 8 ijsjes. Demi en Jer zijn wilt aan het zwemmen. Ik pak twee ijsjes van Enzo weg en geef er een aan Demi. "WAAR IS JER?!" hoor ik plots achter me. Demi kijkt wild om zich heen. Ik ren naar de rest toe, met Sude achter me aan. Enzo en Anna komen ook aangehold. "WAAR IS MIJN BROER?!" roept Enzo in paniek. "Enzo rustig." zegt Anna tegen hem. "NEE NIKS RUSTIG!" zegt hij fel terug. Anna deinst terug. Ze bijt op haar lip en dan pakt ze zijn hoofd vast. "Enz, luister, we vinden hem wel oke? Daar gaan we voor zorgen." zegt ze tegen hem. Ze veegt zijn tranen weg, en knuffelt hem. Na een tijd laat ze los en loopt ze naar Demi. Ze pakt haar vast. "Het komt goed oke?" Fluistert ze. Demi knikt. "Oke, laten we gaan zoeken." Zegt Joost. "Jongens! Kijk!" roept Sude en ze wijst naar het zand. Er staan voetsporen in het zand...

Pov. Jer
*voor de ontvoering*

Ik loop naar de WC's. Ik heb het gevoel dat er iemand me achtervolgd. Ik kijk achter me. Niemand... Als ik weer voor me kijk, gaat het heel snel. Een man staat voor me. Hij heeft een zwart masker op, en grijpt mijn armen. "HELP!" wil ik gillen, alleen de man propt een doek in mijn mond. Ik word meegetrokken, maar ik stribbel tegen. "Werk mee! Anders gebeurd er wat met dat vriendinnetje van je! Of je broertje he?" Meteen ben ik stil. Ik word in een auto gesmeten. We rijden ergens heen, maar ik heb geen idee waar ik ga belanden...

Best Vacation Ever?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu