Pov. Demi
Ik begin zelf een beetje misselijk te worden doordat iedereen ziek is. "Zullen we even boodschappen doen?" vraagt Joost. "Ik blijf thuis." zeg ik. De jongens knikken en lopen de deur uit. Ik ga rustig naar Anna haar kamer. Ze slaapt nog. "An." fluister ik. Ze word wakker. "Wat is er aan de hand?" vraagt ze slaperig. "Zullen we even naar Sude gaan? Dan kunnen we even de verassing bespreken." vraag ik aan haar. Ze knikt. "Ik kom er zo aan." zegt ze. Ik knik en loop naar Sude's kamer. "Hey!" zegt ze als ik binnen loop. "Hey." zeg ik zacht. "Gaat het al beter?" vraag ik aan haar. Ze knikt, maar ik zie dat ze zich nogsteeds niet lekker voelt. Anna komt langzaam binnenlopen. "Hey!" zegt ze moe, maar vrolijk. "Hey!" zeggen we tegelijk. We zitten met zijn 3e op Sude haar bed. "Dus, wat is je plan?" vraagt Sude vrolijk. "Nouuuu, we kunnen een vakantie boeken ofzo?" stel ik voor. "JAAAA!" schreeuwen ze tegelijk. Ik begin te lachen. "WE KUNNEN NAAR ITALIE!" roept Anna. "JA OF NAAR SPANJE OMG!" ik kijk de meiden aan. "Of naar Ibiza?" zeg ik vragend. "OMG JAA!" schreeuwen de meiden. We zijn van alles aan het bedenken. "Uhm... Ik begin een beetje moe te worden." zegt Sude na een tijdje. Ik knik. "Ik ga even douchen. Ik voel me al beter!" zegt Anna en ze loopt naar de badkamer, en ik loop naar de woonkamer.
Pov. Jeremy
We staan in de winkel. "We moeten nog even drinken halen." zegt Link zacht. We knikken. We lopen naar het drinken. Ik pak alleen een flesje water voor mezelf. "Wil je niks anders? Je had ook al geen eten gepakt." vraagt Enzo aan me. Ik kijk hem aan. "Nee. Ik hoef niks." zeg ik tegen hem. We rekenen even af. Ik gooi mijn water in de tas. Dan lopen we de winkel uit. "We moeten nog 20 minuten lopen..." zegt Harm lui. We lachen en lopen verder. Ik merk dat mijn veter los is. "Ga maar vast. Ik ren zo achter jullie aan." zeg ik en de jongens lopen over het zebrapad. Ik strik snel mijn veters, en ren zonder te kijken over de weg. Maar er komt net een auto aan. Ik vlieg een stukje in de lucht, en dan word alles zwart
JE LEEST
Best Vacation Ever?!
Mystery / ThrillerEnzo Frieser, De Squad (Linktijger, Jeremy Frieser, Joost en Harm), Demi, Sude en Anna gaan EINDELIJK op vakantie. Ze gaan een maandje naar Ibiza. Ze beleven veel avonturen. Maar dan gebeurt er wat... Wat niemand verwacht...