0.3☆

715 93 31
                                    

 bu akşam yalnızdım.

halbuki bu sefer elimde iki birayla gelmiştim.

onu, o bankta göremediğim için içim biraz sızlamıştı.

sahi neden içim sızlamıştı bir yabancı için?

tanımadığım birini hemen özleyecek duruma mı gelmiştim?

bunları sonra düşünmek için bir köşeye kaldırdım ve banka oturdum. hava her geçen gün soğuyordu ve ben bundan mutluluk duyuyordum. kendime gelmem için esen rüzgar ile ellerim ceketimin ceplerini buldu. daha sonra ikimiz için aldığım biralardan birini açtım ve bir yudum aldım. birden aklıma annem geldi. yine o berbat histi. ağlayası geliyordu insanın.  

sonra bir beden yanıma oturdu. 

heyecanlanmıştım, o olabilir miydi?

''ağla.'' dedi çatallı sesiyle yanıma oturmadan hemen önce. ''ağlarsan rahatlarsın.''

''gidince.'' dedim. ''eve gidince rahatlayacağım.''

''odama kapanıp saatlerce ağlayınca.''

''ama, burada olmaz.''

hiçbir şey söylemedi ve onun için aldığım birayı açıp büyük bir yudum aldı.

''ısınmış.''

''geciktin, o yüzden.''

sonra bir şey oldu. elindeki bira kutusunu yanına bırakarak bana doğru döndü. ''beş saniye de olsa bana yardım eder misin?'' diye sordu gözlerimin içine bakarken.

''ne için?''diye sordum.

ve bana sarıldı.

sımsıkı sarıldı.

hayatımda annemden başka biri bana böyle sarılmamıştı ve yıllar sonra aynı duyguları yaşamak gözlerimin dolmasına neden olmuştu. ayrıca teni çok güzel kokuyordu.

look at the stars :: jw + mtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin