De formaliteiten die hingen om mijn bezoek aan Valentino waren niet veel veranderd sinds mijn eerste bezoek. Sinds mijn eerste kennismaking met de charmeur had ik diepe gevoelens voor hem ontwikkeld die ik probeerde te omzeilen door mezelf voor te houden dat hij niets meer voor me was dan een simpele "friends with benefits" zo op zijn tijd. De laatste tijd hadden we niet veel meer afgesproken en dat had kunnen komen door mijn nieuwe aandeel op de datingmarkt die naderhand niets waard leek te zijn. In plaats van me te focussen op een nieuwe kans om gelukkig te worden - en wellicht de ware te vinden - viel ik terug in oude gewoontes.
Het glas wijn die hij me gegeven had, lag heerlijk in mijn hand. Een bepaalde vorm van elegantie viel over me heen telkens wanneer ik het grote en vooral dure huid betrad. Alles aan het huis, en aan Valentino zelf, liet blijken dat hij beschikte over een gigantisch vermogen. Het was overweldigend voor een simpele ziel als ik, maar voor even waande ik me in de luxueuze wereld waar hij zich dagelijks in bevond.
Tegenover mij was Valentino in een luxe positie, maar ik zou denken dat het niet alleen tegenover mij was. Meestal bleef de man wat onduidelijk over hoe hij nu precies aan dat geld kwam, maar ik was er zelf heilig van overtuigd dat hij een zeer goede baan had. Misschien wilde ik de waarheid ook wel niet weten. Straks was hij een beruchte moordenaar of zo... Zo'n huurmoordenaar. Nee, dat kon niet. Ik kende hem al te lang om te kunnen concluderen dat hij gewoon hard werkte voor zijn geld en uit een welvarende familie kwam. Helaas had ik dat geluk niet, maar was het eigenlijk wel geluk te noemen? Dat betwijfelde ik. Geld maakte toch niet gelukkig? Alhoewel... Het kocht schoenen, tassen en kleding. Dat bracht mij toch wel degelijk geluk. Een nieuw paar schoenen in combinatie met een nieuwe outfit maakte mij gewoon een vrolijk mens.
'Kom, ga even zitten Scarlet. Je weet dat ik er niet van hou om gelijk ter zaken te komen. Ik wil weten hoe het met jou gaat onder het genot van een wijntje.' De man klopte even naast zich op de bank en nipte van zijn eigen wijn. De manier waarop hij sprak gaf mij al kippenvel. Zijn stem in combinatie met zijn uitgebreide en ingewikkelde woordkeuze maakte me warm van binnen. Een flauwe grijns ontstond op mijn gezicht terwijl ik hem even bekeek. 'Oké, Valentijn. Waar zal ik beginnen? Mijn leven is de afgelopen tijd nogal een vervelende en vermoeiende sleur geworden. Laten we zeggen dat er nog nauwelijks iets gebeurt in mijn leven en ik daar langzaamaan wel klaar mee ben. Wellicht dat ik daardoor ook bij jou kom voor een... Oude gewoonte, zoals ik het graag noem.' Ik kon zien dat Valentino me met een zelfde soort glimlach aankeek en ik kon het niet helpen om zelf ook even te grijnzen. 'Ik heb je daarentegen ook wel degelijk gemist en verlangde stiekem even naar jouw aanwezigheid.' Zei ik terwijl ik een slok wijn nam. Wetende wat me straks te wachten zou staan, was ik toch enorm rustig.
Na een kort gesprek met Valentino wist ik dat het zo ver was. De man had mijn hand gepakt en begeleidde me als een echte heer naar de slaapkamer toe waar alles plaats zou gaan vinden. Valentino behandelde me als een echte heer dat deed en deed dit zelfs ondanks dat we geen relatie hadden. Zaten zijn gevoelens voor mij dieper dan hij liet vermoeden? Ik betwijfelde het, maar aangezien ik geen medium was en nauwelijks beschikte over mensenkennis, kon ik het antwoord maar beter open laten.
Met een zachte plof kwam ik op het bed terecht en ik keek omhoog naar de gespierde man die daar stond in niets meer en helaas ook niets minder dan een pantalon en nette schoenen. 'De belangrijkste vraag is natuurlijk wel waar je vandaag zin in hebt. Iets ruws, of gaan we het wat rustiger aan doen? Vertel het me maar. Vandaag doen we het op jouw manier.' Uitdagend bleven zijn ogen op mijn lichaam hangen en ik dacht na. Een simpele blinddoek zou voor vandaag al genoeg zijn. Het onwetende van wat er met me zou gaan gebeuren en het vertrouwen wat ik Valentino moest geven, bracht een grote opwinding in mijn lichaam naar boven. 'Ik denk dat ik ga voor de blinddoek zoals we dat de laatste tijd wel vaker doen. Gewoon rustig beginnen, daarna zien we wel waar onze lichamen naar verlangen.' Vertelde ik hem wat uitdagend en ik begon eigenhandig mijn blouse los te knopen. Mijn kanten rode bh werd zichtbaar en ik kon zien dat het iets met Valentino deed. Mooi. Dat was al het begin van een geweldige avond.
Het had totaal niet lang geduurd voor we beiden naakt waren. Valentino was bezig met de satijnen blinddoek bij me om te knopen. 'Niet te strak?' Zijn warme hand lag op mijn schouder aan en ik schudde mijn hoofd. 'Nee, perfect zo.' Voorzichtig werd ik voor de tweede keer achterover geduwd door zijn heerlijke hand. De blinddoek bleef goed op zijn plek zitten en ik voelde me even machteloos. Waar was Valentino op dit moment? Zou hij zich al aan het bedenken zijn wat hij zou gaan doen? Zijn stoppelige baardje voelde ik uit het niets tegen mijn huid aan prikken en een genietende kreun verliet mijn mond terwijl ik mijn rug wat hol maakte. Het begin was altijd wat onwennig, maar ik leek er steeds meer aan te wennen. Mijn ademhaling stokte op het moment dat ik zijn stoppelbaardje bij mijn onderbuik voelde en een zacht kreuntje verliet opnieuw mijn mond. Dus we gingen het zo spelen? Een beetje plagen voordat er echt wat zou gebeuren? Mijn lippen krulden zich omhoog en ik voelde hoe Valentijn verder naar beneden kuste om vervolgens even te stoppen. Ik kon zijn opwindende lachje al horen en wist dat me heel wat te wachten stond deze avond.
JE LEEST
Verholen genot.
RomanceNiet veel mensen zijn thuis in het (BD)SM wereldje. Het blijft voor vele een luguber iets waar niemand zich te veel in wil mengen. Enkele uitzonderingen daar gelaten... Zo ook het stel wat in dit verhaal gevolgd gaat worden. Hoewel... Stel. Ze hebbe...