Het was leuk om hem te kunnen plagen, dat had hij wel verdiend namelijk. De man deed dit ook zo vaak bij mij! Op mijn gezicht was een kleine grijns zichtbaar en ik vond het lastig om mijn lach in te houden eigenlijk. Toch mocht mijn geniepige glimlach niets verpesten, want dat zou zomaar kunnen wanneer ik me mee liet slepen in mijn kinderachtige houding. Als er iets zou zijn wat ik vervelend zou vinden, was dat het wel.
Opnieuw voelde ik zijn hand op mijn lichaam en een zachte kreun verliet mijn mond. Waarom kon mijn lichaam totaal niet tegen de heerlijke aanrakingen van Valentijn? Hij wist me keer op keer te raken op iedere plek waar mijn lichaam dit verlangde. Het was alsnog hij me altijd had bestudeerd om zodoende mijn gehele lichaam te kennen.Mijn adem stokte in mijn keel op het moment dat Valentino me vastgreep. Met een behoorlijke kracht trok hij me aan mijn heupen op hem om mij vervolgens onderop te draaien.
'Bereid je maar voor, Scarlett. Het wordt tijd dat we stoppen met dat kinderlijke gedoe en eens wat volwassener worden.' Fluisterde Valentijn in mijn oor. Zijn lage stem gaf me kippenvel over mijn hele lichaam.
'O-oké...' Stotterde ik met een lichte blos op mijn wangen. Waarom kwam ik nu weer als zo'n idioot over?!
Ik kon voelen dat Valentino zijn lippen naar mijn nek bracht. Mijn handen zette zichzelf in het onderlaken en ik holde mijn rug. De spanning in mijn lichaam was haast niet meer te houden op dit moment. Ik wilde hem nu!
Gulzig trok ik hem op me en ik zorgde dat we goed lagen zodat we daar geen problemen aan konden ondervinden.Niet veel later lagen we ritmisch te bewegen. Het tempo werd zo nu en dan wat verhoogd, maar bleef veelal hetzelfde. Met eenzelfde ritme bleven kreunen mijn mond verlaten, mijn voeten krompen af en toe naar elkaar toe en daarna strekte ik ze volledig.
Met mijn handen voelde ik dat zijn lichaam bezweet was en hierdoor wist ik dat het goed zat. Wat was het lang geleden dat ik me zo goed gevoeld had. Die hele crisis die ik gehad had, was vast te wijten aan mijn drang voor een geweldige vrijpartij zoals deze. Valentino was perfect voor dit alles, want hij wist wat ik nodig had in tijden dat ik mezelf een stuk slechter voelde, zoals nu.
In mijn onderbuik voelde ik een lichte tinteling die steeds hevig leek te worden. Mijn spetterende hoogtepunt kwam steeds dichterbij, wist ik. Doordat het zo lang geleden was dat ik een orgasme had bereikt, wist ik dat dit niet zomaar een orgasme zou worden. Waarschijnlijk zou het het meest overweldigende gevoel zijn.Voor ik het wist kon ik me niet meer inhouden. Mijn ademhaling versnelde nog wat meer en mijn nagels zette ik in de rug van Valentino.
Een luide kreun verliet mijn mond, mijn lichaam spande zich aan en vrijwel direct ontspande het helemaal.
'Fuck... Charles dit was...' Ik verstijfde helemaal en Valentino ook. Charles?! Had ik hem net echt Charles genoemd?!
JE LEEST
Verholen genot.
RomanceNiet veel mensen zijn thuis in het (BD)SM wereldje. Het blijft voor vele een luguber iets waar niemand zich te veel in wil mengen. Enkele uitzonderingen daar gelaten... Zo ook het stel wat in dit verhaal gevolgd gaat worden. Hoewel... Stel. Ze hebbe...