Onverwachts bezoek.

4.5K 30 1
                                    

Het was maandagavond en de week was net begonnen. Eén van de meest stressvolle weken die tot nog toe begonnen waren. Er kwamen een aantal grote events aan en voor de administratieve taken werd Scarlett verantwoordelijk gesteld. De ene zag het als iets positiefs: het betekende dat je baas vertrouwen in je had - terwijl de andere het maar niks vond. Iedere avond overwerken, geen enkele avond rust, 's morgens vroeg je bed uit... Ook voor Scarlett was hier weinig positief aan enkel de vette bonus die ze hiervoor zou krijgen. Je leek wel gek als je zoiets vrijwillig zou doen. Alhoewel de stagiaire bij het bedrijf (Kate) er alles aan deed om deel uit te mogen maken van dit fenomenale evenement. 
Scarlett had nooit begrepen waarom mensen juist hier stage wilde lopen. Wat voor opleiding moest je dan wel niet volgen? Mode en... Klunzigheid? Het was vast een opleiding waar weinig eisen voor gesteld waren. Het was immers geen geneeskunde of rechten. De blondine lachte om haar eigen gedachtegang en schudde daarna haar hoofd. Af en toe kon Scarlett vrij droog en sarcastisch uit de hoek komen, waardoor er vaak ruzies ontstonden tussen haar en mensen die het sarcasme niet uit haar stem konden horen druipen. Ach, dat was hun eigen fout. 

De avond was nog jong en Scarlett had net haar avondeten naar binnen gewerkt. Het was niets bijzonders, want na het lange werken had ze echt geen zin meer om in de keuken te staan. Daarnaast was ze ook alles behalve een keukenprinses en leefde ze haast op opwarm- en afhaalmaaltijden. Makkelijker kon je het niet hebben, toch? Het was niet zo dat ze elke dag pizza, chinees of friet haalde, nee, daar hield ze niet van. Bij Scarlett moest het wel enigszins gezond zijn: niet te vettig en met voldoende groente. Naast deze maaltijden at de blondine gedurende de dag minimaal twee stuks fruit en vaak nog verse smoothies op kantoor. Verder had ze helaas geen tijd om te sporten, vandaar dat ze een enorme gezondheidsfreak was. Geen vlees en chips mocht alleen in het weekend. Meestal kwam ook dat er niet van en pakte ze, in plaats van een versnapering, een lekker wit wijntje. 

Op de achtergrond stond de tv aan en Scarlett lag op de bank met de wijn op het salontafeltje. Een aantal kaarsjes brandde op de tafel, waardoor het huis gevuld werd door heerlijke warmte en een heerlijke geur. Vanavond had de blondine niets op de planning staan en dat betekende een rustig avondje. Althans, dat was zo geweest als de bel niet ineens door het huis klonk - wie kon dat zijn?
Met een snelle hand door haar blonde lokken, fatsoeneerde zij haar haren en liep vervolgens richting de deur. Deze trok ze open en daar strof ze hem aan: haar "friend with benefits". Wat deed hij hier? Ze hadden geen afspraak... Toch? Nu begon Scarlett aan zichzelf te twijfelen.

'Dean, wat doe jij hier?' vroeg ze zo normaal mogelijk. Soms was het lastig om haar eigen gevoelens onder controle te houden wanneer ze zijn gespierde lichaam voor zich zag staan. Zijn lichaam was ongeveer gelijk aan dat van Dwayne "the rock" Johnson en daar had ze een zwak voor. Het was dan ook lastig om dit niet te laten merken als ze bij elkaar waren. 
De jongen keek ernstig naar Scarlett en liep zonder wat te zeggen naar binnen. Had ze iets fout gedaan of was er iets gebeurd wat ze niet wist? 

'Scarlett, we moeten praten over wat we aan het doen zijn. Je zal het niet geloven, maar mijn moeder vermoedt iets. Ze denkt dat ik een vriendin heb, omdat ik zo vaak niet thuis ben. Je weet wat voor grote controle freak mijn moeder is...' Na deze woorden verliet een geïrriteerde zucht Deans mond. 'Ik denk dat we een break moeten nemen van dit alles. Zodat ik mijn moeder kan doen geloven dat er niks aan de hand is en ik nog steeds hetzelfde ben als ze dacht dat ik was.' 
Ondanks dat Scarlett en Dean niks hadden, kwam dit als een klap aan. Ze moest doen alsof het haar niets deed: alsof het niet pijnlijk was dat ze elkaar nu weken niet zouden zien. Bij wie moest ze anders een goede avond hebben? Haar vrienden had het te druk en ze wilde echt niet als één of andere slet overkomen die iedere avond een ander had. 

'Ik snap het wel, je moet ook aan jezelf denken. We hebben immers niks... Bijzonders en je moet hierdoor geen ruzie met je moeder krijgen.' Het kwam er verdacht positief uit en dit betekende dat Dean het vast goed op zou nemen. 'Ik ben blij dat je het zo goed opvat, we zullen blijven appen en dan zien we wel hoe het verder gaat.' Onverwachts sloeg hij zijn arm om het middel van Scarlett heen en drukte een gepassioneerde kus op haar voorhoofd. Een warm gevoel vulde haar lichaam en ze moest zich inhouden niet te blozen, hoewel dat onbegonnen werk was. 

'Is goed, we spreken elkaar.' zei Scarlett terwijl ze vaagjes met haar hand zwaaide en naar buiten keek hoe Dean haar verliet. De komende weken gingen zwaar worden en ze moest er een oplossing voor vinden. Daar was geen twijfel over mogelijk, het was belangrijk dat ze haar behoeftes zou kunnen blijven verzadingen, maar ze kende geen geschikte kandidaten en zomaar met wild vreemde in bed duiken was voor haar geen optie. 
Misschien was haar rechterhand dan toch haar beste vriendin...

Verholen genot.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu