Onzichtbaar

1.9K 20 5
                                    

Het was voor mij enorm spannend om hier zo op mijn rug te liggen met een blinddoek om terwijl ik de stoppels van Valentino over mijn lichaam kon voelen gaan. Steeds lager, soms wat dichterbij en soms nog nauwelijks voelbaar. Het onverwachte was voor mij waarschijnlijk het leukst, want ik zou pas weten wat hij ging doen als hij dat deed. Er kon dus van alles gebeuren, maar het zou ook nog voor kunnen komen dat ik hier straks zonder hem zou liggen, omdat hij ineens weg was. Alle opties bleven voor mij open, maar voor nu kon ik voelen dat mijn lichaam voornamelijk gevuld was met adrenaline. Het stofje wat je eigenlijk nauwelijks kon stoppen en waar je wel in mee zou moeten gaan. Telkens wanneer een nieuwe aanraking volgde, ontsnapte er ook een kreun uit mijn mond. Een kreun van zowel genot als frustratie, omdat ik meer wilde, maar het niet kreeg. 
Ik kon voelen dat ook Valentijn wat gretiger werd. Hij wilde meer, maar tegelijk wilde hij zichzelf afremmen door rustig aan te blijven doen. Ik kon merken dat het hem niet goed meer lukte en daarom kon ik mezelf niet bedwingen en verliet een zachte giechel mijn mond. Flauw, heel flauw Scarlet. Die arme jongen doet zo zijn best en jij lacht hem uit, dacht ik. Het voelde allemaal alsof ik dit voor de eerste keer ging doen, maar dan niet alleen het geblinddoekte gedeelte, maar ook de seks zelf. Ik leek wel een giechelend schoolmeisje die nog zo onwetend was... Was ik dat nog maar!

Valentino klom zo te horen wat beter op bed en ik scherpte mijn oren. Wat was hij aan het doen? Wat zou hij gaan doen? Zijn warme hand voelde ik ineens op mijn heup liggen en de plek waar hij lag leek spontaan te verdoven. Misschien was het in combinatie met de warmte die zijn hand afgaf en het onverwachte, maar ik liet een kreet uit van schrik.  

"Ssst," siste Valentino zacht in mijn oor, waardoor mijn armen vol kippenvel kwamen. Zijn heerlijke zwoele stem maakte iets in me los, iets leek er te knappen. 

"Ugh, Valentino, schiet nu eens op!" Kreunde ik gretig en ik sloeg mijn arm om wat ik dacht dat zijn nek was. Met wat kracht trok ik zijn hoofd wat meer naar me toe en ik probeerde zijn zachte lippen met die van mij te verbinden. Dit lukte me gelukkig vrij snel, waardoor we verstrengeld raakte in een hevige vrijpartij. Onze tongen wisten elkaar al snel te vinden en begonnen ritmisch met elkaar te dansen. De warme, mannelijke handen van Valentino streelden over mijn lichaam heen en lieten een spoor van tintelingen en kippenvel achter. Voorzichtig duwde ik mezelf beter omhoog en liet daarna mijn hand over zijn onderbuik glijden, iets verder naar beneden... Totdat ik mijn doel had weten te bereiken. Voorzichtig legde ik mijn hand om zijn edele delen heen, omdat ik me voor had genomen hem eens een plezier te doen. Normaliter deed hij het werk, maar vandaag zou de rolverdeling wat beter zijn. 
Ik kon voelen dat Valentino opgewonden raakte van mijn handelingen, maar net voordat hij zijn hoogtepunt bereikte, stopte ik. Een jammerende kreun verliet de mond van de man die bovenop mij lag en ik beet geniepig op mijn onderlip. 
"Een beetje plagen mag best, toch?" Vroeg ik heel onschuldig aan hem, alsof er niets gebeurd was. 
"Dat mag inderdaad best," antwoordde hij, "maar dan ga ik dat ook bij jou doen. Je vraagt erom!"

Verholen genot.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu