Teşekkür ve Kırmızı Kapşonlu Çocuk Hakkında

21.4K 1.1K 197
                                    

                  

Merhaba sevgili okuyucularım,

Bir hikayemizin daha sonuna geldik. Öncelikle ilk bölümden beri yanımda olan, aramıza sonradan katılan, oy veren, yorum yapan, hikayeyi ve karakterleri seven, buraya kadar benimle gelen herkese çok teşekkür etmek istiyorum. Umarım sizi gülümseten ve tekrar tekrar okumak isteyeceğiniz bir hikaye olmuştur.

Önceki bölümün yorumlarını okurken hikayenin erken final yaptığını düşünen çok kişi olduğunu gördüm. Ben MKÇ'ye kısa hikaye olarak başladım ve bunu en başında, tanıtım yazısının altında yaptığım uyarıda belirttim. Hatta size küçük bir itirafta bulunayım, hikaye başta planladığımdan hayli uzun oldu. Bölüm sayısı 7 ila 10 arasında olacaktı aslında. Fakat karakterlerimle beklediğimden iyi anlaşınca ve hikaye sizin tarafınızdan sevilince 14 bölümlük ve yaklaşık 80 sayfalık bir hikaye haline geldi. Elbette hikayeye ve karakterlere gösterdiğiniz ilgiden ötürü çok mutluyum. Bu sayede Genç Kurguda Öne Çıkanlar Listesine de girdik üstelik. Hikayenin devam etmesini isteyen çok kişi olduğunu biliyorum ve kimseyi kırmak istemiyorum. Ama MKÇ'yi devam ettirmem demek kurguyu epeyce zorlamam demek. Hikayenin kısa hikayelere has tadını, eğlenceli havasını kaybetmesi demek. Bunu hiçbirinizin istemeyeceğinden eminim. Ben MKÇ'nin tadında kalan, şirin ve kısa bir hikaye olmasını istiyorum. Umarım bu konuda beni anlar ve desteklersiniz.

Zaten karakterlerimize veda etmiyoruz. Bilimkurgu Kulübü Üçlemesi'nin ikinci hikayesi Kırmızı Kapşonlu Çocuk ve üçüncü hikayesi Siyah Defterli Kız'da hepsini bol bol göreceğiz. Yeri gelmişken biraz Kırmızı Kapşonlu Çocuk'la ilgili konuşmak istiyorum.

 Yeri gelmişken biraz Kırmızı Kapşonlu Çocuk'la ilgili konuşmak istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bildiğiniz üzere Kırmızı Kapşonlu Çocuk (KKÇ) Emir'in hikayesi olacak. Afişimiz de bu, nasıl ama? :)

Ne yazık ki hemen başlamayacak; çünkü inanılmaz yoğunum. Ama başlığı kısa süre sonra açmayı planlıyorum. Gerisi zaman ve ilham durumuna kalıyor. Sizden ufak bir ricada bulunacağım. Sıradaki hikayeyle, Emir'le ilgili tahminlerinizi ve beklentilerinizi bu bölümün altına yorum olarak yazar mısınız? Hikayede yer almasını istediğiniz şarkıları da duymak isterim. Çünkü bu hikayede olduğu gibi onun için de bir Soundtrack Listesi hazırlıyorum. Umarım bana yardımcı olursunuz.

Bu arada hikayelerim hakkında konuştuğumuz grubumuza gelmek isteyenler olursa:

April Keyes'ten Hikayeler - (Wattpad mcflyb)

Hepinize tekrar teşekkür ederim. İyi ki varsınız!

Yeni hikayemizde görüşmek üzere.

Mavi Kulübeli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin