11 skyrius

141 33 1
                                    

   Ir kai tai pasakei, mano viduje kažkas įskilo. Tą dužį jaučiu iki dabar. Jis vis didėja. Jaučiu, kaip iš jo veržiasi pūliai. Labai skauda. Labai skauda širdį. Be tavęs aš niekas. Net nenoriu kažkuo būti.

-Turiu tau kai ką pasakyti.- išgirstu jo balsą.
-Sakyk.
  Jis truputi atsitraukia.
-Eime, prisėskim.- jis suneria mūsų delnus ir lėtu žingsniu nueiname link supuoklių.
   Vos tik atsisėdęs, jis paleidžia manąjį delną ir susiriečia. Tyla veda iš proto.
-Neitai, kas yra?- nesusilaikiusi paklausiu.
-Nežinau kaip pradėti...- numykia jis ir dar labiau nuleidžia galvą.
   Delnu padrąsinamai paliečiu jo kelį ir švelniai patariu:
-Pradėk nuo pradžios.
   Jis uždengia manąjį delną, savuoju.
-Aizele, noriu paaiškinti kodėl tave bandžiau palikti.- jis atsisuka į mane ir pažvelgia tiesiai man į akis.- aš... Aš mirštu. Man labai nebedaug liko ir tave palikdamas, aš norėjau tave apsaugoti nuo skausmo, kurį patirsi, norėjau, kad nebegalvotum apie mane ir kaskart prisiminusi mane negalvotum tik apie bičą, kuris pakirstas suknistos ligos žuvo būdas vos devyniolykos. Tačiau kuo labiau delsiau laiką, tuo labiau abejojau savo sprendimu. Pagalvojau, kad nebegalėsiu daugiau pamatyti tavo šypsenos, nebegalėsiu daugiau užuosti tavo kvapo, nebegalėsiu daugiau tavęs liesti ir bučiuoti. Aš jau mirštu.- su baime, liūdesiu ir pykčiu taria jis.
   Vis dar niekaip negaliu patikėti savo ausimis. Akis užlieja ašaros. Atrodo, kad viduj būtu plyšę visi turimi organai. Kad sustojęs tekėti kraujas tuoj nutirpdys mano galūnes. Kartu su tušu, skruostu žemyn nubėga ašara.
-Nepalik manęs.- pro ašaras liepiu jam.
  Jo lūpų kampučiai liūdnai pakyla į viršu, o skruostu nubėga ašara.
-Kad ir kiek tau beliko - žinok. Myliu ir mylėsiu tave. Ir kad ir koks tu šiknius būtum, kad ir kaip savanaudiškai pasielgiai mane atstumdamas, aš neatsiknisiu. Nė per žingsni neisiu nuo tavęs. Tu išgyvensi,- delnais suimu jo veidą, nykščiu nubraukiu ašaras,- mano širdyje tu niekad nemirsi. Neitai viskas bus gerai. Aš tikiu. Tu išgyvensi. Juk pasistengsi dėl manęs? Dėl mūsų...

Trylika (Baigta)Where stories live. Discover now