Capitolul 2

884 41 2
                                    

Anne pov

Ma trezesc..Sunt intr-o casa luxoasa.. Ma speri.. Amintirile de seara trecuta imi invadeaza creierul...Ahhh.. De la etaj sw aud tropaituri..Un baiat de 20-25 de ani coboara jos si se uita la mine..

X-Hei!Te-ai trezit..
Eu-Mda..Cine esti?
X-Nu ai auzit de mine?
Eu-Ar trebui?
X-Nu conteaza!Ma numesc Andy si su t seful a tot ce misca in cartierul asta.
Eu-Aaaa.. Si ce caut aici?
Andy-Dupa cearta cu prietenul meu te-am adus la mine nu pareai ok..
Eu-O nu!!Nu!Nu!Nuu!!!
Andy-Ce e??
Eu-Sora mea..A ramas singura acasa..O nu..
Andy-Hai ca te duc eu acasa.
Eu-Nu mersi!Ma si eu picioare.
Andy-Nu cred ca sti pe unde suntem..
Eu-Mda..

Ma trage de mana si intram intr-un BMW negru mat cu geamuri fumuri... Dupa ce ii dau adresa porneste.. Tocmai acum ii vad oceabele si tatoajele superbe...Mai ales semnul lii BatMan.. Are un piersing in nas si unul in buza..Hmm arata bine..Dupa vreo 40 de minute ajungem.

Nici bine nu ajung ca o vad pe Trish iesind din casa plangand.. Oh Doamne...

Trish-Mai speriat!Aseara nu ai fost langa mine..Si chiar aveam nevoie..Mama si tata cand se intorc??Ei imi erau alaturi daca erau..El cine e?E iubitul tau?
Eu-El e un baiat...
Trish-Si mama si tata?Cand vin? Dar buni si bunu?
Eu-Trish subiectul asta il vom vorbi cand mai cresti acum dute fuga in casa...

Trish se duce in casa..Iar eu raman cu Andy

Andy-Dar ce s-a intamplat cu familia ta?
Eu-Nu e treaba ta!Mersi ca m-ai adus si ca ai avut grija de mine aseara..

Si cu astea fug in casa...

De ce am impresia ca il voi revedea?De ce imi e teama ca nu o sa mai scap de el?Sau ca nu o sa mai vreau eu sa scapa de el asa de usor..

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum