Capitolul 6

608 38 5
                                    

Andy pov.

Sunt trezit de telefonul meu tampit..

Ronnie...Off ce mai vrea?

Eu-Ce e ma?Ce e atat de impprtant incat sa imi dai trezirea?
Ronnie-Ba Justin vrea sa puna mana pe o tipa..Anne parca..

Am incremenit...

Eu-La dracu!in 2 minute sunt la depozit..
Ronnie-Te astept.

Inchid..Ma ridic din pat imi fac rutina si plec la depozit..Sa vada Justin ce bataie isi va lua..

Ajung..Intru nervos in depozit si nici urma de nimeni...Ronnie..Era legat de calorifer..Telefonul imcepe sa imi sune..

Justin..

Eu-Ce vrei?
Justin-Ghici unde sunt?
Eu-N-am chef de glume!Unde esti?
Justin-Ia auzi..
Anne-A...n..d...y.. Ce se intampla?

Oh.Fuck!E la Annem.Dar pampalaii aialalti ce pazesc la dracu!

Eu-Ce vrei ca sa o lasi in pace?
Justin-Oo nu vreau nimic..
Trish-Ajutor..Andy..

Inchid telefonul il dezleg pe Ronnie luam niate arme si plec spre casa Annei..

Intram..Casa goala..Doar retardatii legati se masa..

Ii dezleg..Iar imi suna telefonul..

Justin..

Eu-Ce e?
Justin-Primtesa ta nu e bine..
Anne-Nu sunt a lui!
Justin-Taci!Curv-o!
Eu-Fi atent!Cum te prind te omor!
Justin-Nu o sa reusesti.De ce?Pentru ca nu ne vei gasi.

Si cu asta imi imchide...

Peste 2 luni.

Doua luni au trecut de la rapirea Annei si a lui Trish..De atunci toti suntem daramati..Nu sunt de gasit..Ce dracu e cu mine?De ce imi pasa?De ce? Ce e atat de special la ea?O iubesc..Ba nu!Nu o iubesc!

Ma urc in masina si ma duc la cel mai apropriat club..

Ma inbat si o vad pe una cum se freaca de mine..O strang de fese..Ahh nu o pot face..

Plec din club nervos..Ajunc acasa la Anne..Baietii aveau cate ceav de al ei in brate si mai ca plangeau..

De nervi am luat telefonul si l-am sunat pe Justin..

Justin-Uite cine ma suna..
Eu-Ah..Ce face Anne?
Justin-A fost violata..Si acum plange ca o proasta ce e.

GPS!!

Iau aparatura necesara pentru a afla unde sunt.. Ok deci se afla la 10000 de km de Londra..

Iau gasca si armele si plecam. Trec zilele orele minutele.. Secundele..Trece tot..

Ajungem la o cabana parasita din Nordul Africii..

Intru pe geam si eu si nebunii mei..

Scot pistolul din lavaliera si ma pregatesc sa trag..Intru intr-o camera intunecata unde vad o fetita..Trish..Era intr-o stare deplorabila..Ii fac semn lui Ash si lui CC sa o dezlege si sa o duca la masina in liniste.. Langa camera ei mai era una..Acolo era Anne..Goala cu pete de sange sub ea plansa vanata..Ahh..Si cine credeti ca vroia sa o violeze?O matahala de 1.70.Hehehe..Scot pistolul il incarc si il inpusc in cap ...

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum