**Peste 2 luni**
Astazi e ziua cea mare.. Nu imi vine sa cred ca ma casatoresc..-Faaaa!!!ma trezeste Mia din gandurile mele..
-Mh?
-Imbraca.te!!!(Mia)
Imi iau rochia alba imaculat lunga cu trena de vreo 3 metri.. Imi incalt tenesii mei albi.. Ce?Doar credeati ca voi incalta originalii pantofi cu toc alb lacuiti ca in filme?Hahaha😂😂Ajunsi la biserica intru la bratul minunatei mele prietene..Se vede pe fata lui Andy emotiile ce ii sunt greu de tinut in frau..
Ajunsi in fata lui Mia ii sopteste..
-Daca nu ai grija de ea o sa te leg de un copac si o sa te torturez pana iti vei dorii sa mori (Mia)
-Da nasa (spune Andy inghitind in sec)Daca inca nu va.ti prins inca Ashley si Mia sunt nasii nostrii.. La inceput nu am vrut sa fie ei dar dupa ce Mia s.a milogit 3 zile la rand plangand am lasat garda jos si am acceptat.. Deodata in biserica rasuna glasul plictisitor al preotului.
-Bla... Bla.. Bla.. Andrew Dennis Biersack o iei in casatorie pe Anne Mary Colins in casatorie?Preot
-Daaa(Andy)
-Puteti saruta mireasa(preot)E ora 1:00 petrecerea e deja incinsa.. Ma urc pe marea scena din mijlocul salii.
-Atentie!Am un anunt de facut!! In 7 luni famila Biersack se va mari cu 1 membru sau 2.
Andy auzind asta vine fericit pe scena
-Draga mea proaspat sotie m.ai facut cel mai mandru barbat din lume!Abia astept ca micutul/micuta/micutii sa se nasca!Te iubesc dragostea mea! (Andy)
-Si eu te iubesc dragul meu sunt cea mai fericita femeie din lume sa am un sot ca tine!!
-Mami!Tati!!Vom mai avea un fratior sau o surioara??Andy
-Da puilor(Andy)Dupa grandioasa petrecere ajungem inapoi acasa.. Totusi nu am vrut sa mai inchiriem o camera de hotel... Seara nuntii vreau sa o petrec cu famila la un film
Dupa film am dus copiii in camera lor pupandu.i pe frunte dupa ne.am dus in camera noastra unde ne.am distrat putin :))
CITEȘTI
Dark Love
Hayran KurguEa-O fata singura cu o sora..O fata fara viitor. El-Bad boy-ul orasul.. Capul mafiei.. baiatul cu viitor asigurat #5-21.05.2018😍😍