Capitolul 19

389 21 0
                                    

L.am sunat repede pe CC si l.am chemat la mine spunandu.i ca este o urgenta.. Acesta a ajuns in vreo 5 minute in pijama si cu niste ochi de zici ca a fost calcat de tren..

Dupa ce a citit biletul a lasat capul in jos trist...

-Ce s.a intamplat?
-Trebuie sa sti ceva... (CC)
-Ce?
-Pff nu stiu cum sa itu zic... (CC)
-Zi o data omule!!!
-El... (CC)
-Care el?
-Andy...(CC)
-Ce e cu Andy???
-....(CC)
-Zi!!!
-Andy traieste!!(CC)
-Ce??
-Da.. Tu defapt ai inmormantat un sicriu cu o papusa..(CC)
-Unde e?
-Nimeni nu stie...(CC)
-Acum totul se leaga... Gradinita.. Bratara... Bomboanele.. ochii..
-Stai ce? (CC)
-Azi cand am intrat in curtea gradinitei era un barbat care semana izbitor de mult cu Andy si avea aceasi bratara ca mea si cand am luat copiii de la gradinita Andrew mi.a zis ca un domn le.a dat bomboane.. Si cand i.am intrebat daca le.a aratat ochii Andreea mi.a zis ca ii are exact ca a lui Andrew...
-Inseamna ca e la depozitul de langa gradinita..(CC)
-Ce o sa facem?
-Nimic... (CC)
-Cum nimic??
-Tu nu realizezi gravitatea situatiei? El e tinut captiv in fostul sediu... Cand tatal lui Andy. Conducea toate astea acela era sediul.. Dar dupa ce Andy a ajuns la putere sediul a fost schimbat.. Si sunt sanse de 90% sa fie tinut ostatic acolo de seful mafiei din Argentina... Avand in vedere ca Andy i.a omorat fica si fiul in varsta de 3 ani si sotia in fata lui tipul cauta razbunare... Si de ce sa nu se razbune fix pe punctul lui sensibil?(CC)
-Cum adica?
-Punctul sensibil al lui Andy e Familia.. Adica tu si gemenii...(CC)
-Si ce o sa facem?
-Nu stiu... Dar trebuie actionat repede... (CC)
-Sti pe ce data a fost omorata familia tipului?
-Eu nu... Dar Ronnie stie...(CC)

Dupa 2 ore a aparut si Ronie cu pitica lui care s.a dus somnoroasa la Trish...

-Pe ce data au fost omorati?
-Pfff... Ai aflat?(R)
-De ce eu nu am putut sti ca el traieste???
-Pericol.ul era Prea mare..(R)
-Da?Si acum?
-12 iulie...(R)
-Ce?
-Au fost omorati...(R)
-12 iulie e peste fix 3 zile!!!
-Nu mai e timp... De maine tu si Mia incepeti antrenamentul..(CC)
-De ce si ea?
-E in pericol..(R)

*Ora 7 dimineata*

Sunt trezita de Ronnie si de Jake care pregateau Ceva in spate... O sumedenie de arme erau Aranjate pe categori...

-Mai incet...
-Bine ca te.ai trezit la 7.30 in fiecare zi antrenament... Mia deja se schimba in echipament... (R)
-Pfff...

Ma urc somnoroasa la etaj ma schimb si eu si cobor impreuna cu Mia...

-Vezi ca gemenii si fetele sunt la mama mea... (Mia)
-Ce cauta acolo?
-Sunt in mai mare siguranta.(Mia)
-Off.. In 2 zile vom incepe lupta.. Imi e atat de frica.. Imi pare rau ca te.am tarat si pe tine in tot cacatul asta.
-Ce???Abia astept!! (Mia)

Fara alte comentarii am coborat printr.un lift secret din curtea casei intr.o incapere gigantica unde erau asezate armele..

**Dupa 4 ore**

Am terminat insfarsit antrenamentul... Am invatat cum sa tintesc m.am batut cot la.cot cu unul din baietii profesionisti de la depozit. Si am reusit sa il dobor 😱😱

-La masaaaa!!! (Ashley)

Dupa ce am mancat si ne.am odihnit cateva ore am facut cateva lupte de box  am invatat tot ce se putea invata despre arme am tras cu arma pe niste tinte si le.am facut perfecte la fel si Mia... Da venind vorba de Mia.. Am vazut.o cum se saruta cu Ashley.. Are de dat multe explicatii dupa ce se va termina cu harababura asta... Ma duc in camera mea fiindu.mi dor de prichindeii mei si de sora mea nebunatica care dadea foc la casa.. Am adormit cu gandul la ei si la Andy.. Sper ca totul sa revina la normal..

<><><><><><><><><><><><><><><>

Gata si cu capitolul asta pandicorni.. Mai sunt vreo 5 capitole din cartea asta. Va besk ❤

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum