Capitolul 8

600 33 7
                                    

Ma trezesc..Hmm..Locul de langa mine e liber...La ce ma asteptam?Sa fie langa mine si sa faca pe Romeo?E un baiat rau..Nu am ce cere de la el...Trecand peste aces moment ma ridic din pat su ma duc sa imi fac rutina de dimineata dupa care cobor sa fac micul dejun pentru mine Trish si Willow...

Dupa ce luam micul dejun o duc pe Willow casa..Sun la sonerie.. Din casa iese Ronnie imbracat ca de obicei..Blugi negri tricou negru.. Se uita cam nesigur la mine..Intru in casa si ma asez pe canapea... Nu dureaza mult ca din baie iese Andy si o blonda...Cand m-a vazut a facut o fata de parca a vazut o fantoma... Ma uit uimita la blonda ce il saruta cu foc si mai ca il inghitea..Ma ridic de pe canapea incerc sa o iau pe Trish sa mergem acasa..Dar nu vroia..Ronnie mi-a facut semn sa o las.. Am plecat acasa...In spatele meu cu un Range Rover negru mat era Andy.. Pana la urma am marit viteza si am ajuns acasa..Intru repede si incui usa...Ma intorc rasufland usurata ca am scapat de el..Dar ce credeti?Andy era in fata mea... Am fugit cat ma tineau picioarele spre baie..Unde m-am si inchis...Nu va renunta asa de usor...Cum scap eu de el?Of...Doamne de ce tot raul vine la mine???

Dupa 2 ore mi se facuse cam foame...Am iesit din baie...Andy era bine mersi pe canapea manca...

-S-a gandit printesa sa iasa din baie?
-...
-Ti-a mancat pisica limba?
-...
-Vorbeste!urla el de data asta
-Nn..nn..uu..uu..

Si cu acestea fiind spuse m-am dus in bucatarie..Acolo fel de fel de mancaruri erau pregatite..De unde a avut atatea alimente?Iau o felie de pizza si ma duc in living...El tot acolo era..Ma asez pe partea cealalta a canapelei...El vine langa mine si da sa ma sarute...L-am impis ceea ce l-a cam infuriat..Mi-a dat o palma...A inceput sa ma muste de gat de sani..Nu stiam cum sa il mai imping dar nici nu se clintea....Plangeam..Stiam ce avea de gand sa imi faca...A fost intrerupt de usa deschisa de..Jack?El ce cauta aici?Adica ma bucur ca m-a salvat de un posibil viol...Fug de pe canapea si il iau in brate pe Jack multumindui...Acesta imi face semn sa ma duc sa ii fac o cafea.. Ma conformez cu ideea si ma duc..

Andy pov

Ahhh..A venit Jack si a stricat totul!Ce dracu vrea?

-Ce vrei?
-Danny o vrea...
-Ce ma???
-Mda..Azi de dimineata cand tu erai cu blonda aia a venit sa ne zica ca daca nu i-o dam pe Anne va iesi razboi...
-Asa si??I-o dam..Maine la ora 16:30 in fata padurii de la iesirea din L.A.
-Ce ma????Renunti atat de usor la ea!!!???
-E ca celelalte...Hai suna-l si zi..
-Ok..Pa...

Si cu astea fiimd spuse Jack pleaca..Maine va trebui sa i-o duc...E ca celelalte Andy..E ca ele..E doar o curva ...

Ma duc in bucatarie..Nu era..Ma duc in camera ei..O vad stand in pat plangand..

-De ce plangi?
-Cine e Danny si de ce ma duci la el?
-Danny e capul unei mafi...Si va face razvboi cu noi daca nu te dam..Asa ca maine vei merge la el..Inteles?
-Dar ce vrea el de la mine??
-Nu stiu..Si nici nu imi pasa..

Ma pun in pat langa ea.Dar se ridica imediat..

-O voi mai vedea vreodata pe Trish?
-Nu
-Si ce se va intampla cu ea?
-O voi duce la un orfelinat
-Ce?Nu!Asta nu se va intampla!
-Nu crezi ca ai cam mult tupeu?
-Nu!Si nu imi voi lasa sora intr-un orfelinat...
-Si ce vrei sa fac eu?
-Nimic..Doar nu o du la orfelinat..Te rog..

Orele treceau si o vedeam mai trista cu fiecare ora...Offf...Nu imi place sa o vad asa...

***Dimineata***

Anne era deja treaza...

-Neata...
-Neata..Ce ai?De ce esti trista?
-Nu o voi mai vedea...

Era ora plecari.. Eram nervos..Dar si trist..

-ANNE!!!!!!
-Ce..
-Pune astea pe tine!Spun dandu-i niste veste anti glont...Si un pistol.. Le folosesti dupa ce placam noi.Ok?Ii impusti pe toti..Eu voi fi in spatele unui copac si daca e nevoie voi actiona..
-Ok!

Ne urcam in masina..Trecem pe la Ronnie sa ne luam ramas bun de la el baieti si fete..

-Pa fetelor..Pa baieti...
-Pa badaranilor!Pa puicutelor. Fetele se inrosira la fata..Imi place efectul asta asupra fetelor..Chiar si al fetelor micute..

Eu Anne si Jack plecam..

O duc pe Anne in fata lui si i-o imanez  trist..

-Ai grija de ea..
-Bine bine..Acum pleaca!
-Nu uita..Sunt mai presus ca tine gandacule.

O iau pe Anne de fund in fata lui si o sarut..Nu s-a opus..Asta e ciudat...De obicei se opunea..Mi-a raspuns la sarut pentru prima data..WOW.Chiar ca era ciudat...Dar momentul e stricat de gandac...

-Hai gata..Papusa treci incoa...spune si o trage ca o bestie din bratele mele..

Plec..Ma duc in padure dupa un copac..

Anne pov

Andy a plecat...Tipul ala ma ia in brate si cred ca vroia sa mi-o traga..Ii vedeam ochii albastrii ai lui Amdy de dupa copac..
Il imping pe tip...Si pe mine sar 3 matahale...Scot pistolul si le impusc..Danny se uita uimit la mine..Pune alte matahale sa ma bata...Le impusc si pe alea..Andy se uita mandru spre mine..Deja sitoatia era cam nasoala..Ramasesem fara gloante..Danny vine spre mine si incepe sa imi dea palme peste palme..Pumni.. Picioare...Pe unde apuca..

De dupa copac iese Andy..Nu avea vesta anti-glont...Daca il impusca!??Andy Sare pe Danny dar este impuscat de o matahala ...Impuscat in picior si in spate acesta nu se lasa...incepe sa il bata pana il lesina...Sun disperata la ambulanta si la politie...Sirenele se aud...Danny si matahalele sale pleaca..Andy era lesinat si in jurul lui se formase deja o balta mare de sange...

-Andy..Andy raspunde...Andy!!
-Ai grija de tine...
-Nu!Andy nu!Nu si tu!!Te rog nu ma parasi..Iarta-ma..Am fost o handicapatam...O nebuna!Iarta-ma..
-Shh..Ne vom vedea acolo sus...
-Andy nuuuuuuu...

Un doctor il preia pe Andy si il baga in ambulanta..Ma urc si eu si pornim..Pe drum ma tot rugam de el sa nu ma lase..

Ajungem la spital..Ma asez pe un scaun din sala de asteptare..Il sun pe CC..

-CC...
-Anne!!Cum e?Danny te-a ranit??
-Veniti la spitalul 69 din L.A...Andy a fost     impuscat...
-Ce??
-Veniti!!!

Si ii inchid telefonul..Peste 1 ora apar si baieti..Doctorul iese din salon..trist..O nu..

-Cine e pentru Andrew Biersack?
-Noi..
-Imi pare rau este in coma..Daca isi va reveni are 69% sanse sa ramana paralizat...

MAINE UN AN DE LA COLECTIV #1_AN
DUMNEZEU SA II ODIHNEASCA!❤

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum