Vestile date doctor m-au socat..Nu e posibil!Nu are cum!Nu!
-Doar o singura persoana va putea intra la il vada...
-Anne!(toti)
-...Intru in salon..Acolo era un Andy mai ciudat...Foarte ciudat..Alb la fata..Buze violati...Ma asez pe scaunelul de langa el si incep sa plang..
-Andy..Trezeste-te..Saruta-ma fortat.. Bate-ma!Fa-mi orice doar trezeste-te!
-...
-Andy...Te rog....E numai vina mea..Doar vina mea..De ce dracu nu m-am omoarat?
De ce?Acum ce rost mai are viata mea fara el?Totul va deveni monoton..Prea monoton!!Andy sunt o nebuna nu???Andy de ce nu raspunzi??Andy de ce nu te misti? Andy...De ce nu urli la mine?Unde esti tu Andy???
-...
-S-a scurs timpul doamna..
-Va rog..Lasati-ma sa stau cu el..
-Nu se poate...Am iesit..Toti se uitau ca la o fantoma..
-De nu misca?De ce nu vorbeste?De ce deschide ochi?CC..Eu vreau sa ii deschida..Sa ma scald in oceanele lui..Sa imi gasesc alinarea in bratele lui...
CC ma i-a in brate si ma baga in masina..Ma duce undeva...Nu stiu unde.. Intram pe o poarta mare...Aici..Aici e casa lui Andy...
Ma ia in brate.. Deschidr usa si ma pune pe canapea...Dups pleaxa in bucatarie..
Se intoarce cu o farfurie de paste si un suc..-Astea sunt facute de Andy de aseara..
-Ms...
-Eu ma duc la spital..Diseara ramai aici..Daca vrei ceva ii poti cere servitoarei.Trish e la Ronnie...Eu plec..
Pa...
-Pa..Mananc pastele...Erau asa de bune..Imi aduc aminte in prima seara cand a gatit..
Offf...Nici nu mi-am dat seama ca plangeam...Servitoarea se aseaza langa mine.Servitoarea:O femeis pitica (1.69) slabuta bruneata...Draguta..
-Of copila..Nu plange...Isi va reveni..
-Dar daca va ramane paralizat intr-un scaun cu rotile?
-Nu se va intampla...
-Multumesc pentru incurajare...Ma duc sus..Intru intr-o camera cu usa neagra cu semnul lui Batman pe ea...
Era camera lui...Ma duc in baie..Umplu cada..Ma dezbrac si torn in apa niste esente..Ma scufund in apa..Imi aduc aminfe tot ceea ce faceam..Cum ma tinea in brate..Cum ma batea..Cum ma certa..Cum ma consola...Adorm...Eram undeva cu mult alb..In mijloc era Andy...Plangea..
-De ce plangi?
-Nu mai pot lupta..
-Andy!Cum sa nu poti??
-Lupt..Dar lupt pentru tine..Gandul ca esti atat de departe de mine ma omoara!
-Offf..Lupta..Daca lupti ne vom revedea.
-Anne te...
Si sunt trezita de Ashley...-Anne esti bine?
-L-am visat pe Andy..
-Offf ...iesi din cada..Am iesit...M-am dus la dulap de unde am luat un tricou negru de a lui Andy..M-am uscat si mi-am prins parul intr-o coada.. Dupa m-am dat cu parfumul lui ..Fuck..
Miroseam ca el...Mi-e dor de el...-Ce e Ashley?
-Starea lui Andy s-a inrautatit..
-Ce???
-Da...In picior a fost impuscat cu glont cu venin..Dar il vor opera..Sunt sanse ca veninul sa ajunga la creier si sa moara..
Dar sunt sanse ca veninul sa fie extras..
-La asta se referea el...
-Ce?
-L-am visat pe Andy care plangea si zicea ca nu mai poate lupta..
-Esti obosita..Culca-te...
Spune si pleaca...Ma crede nebuna... Fuck my life!
Ma duc in baie..Ma uit prin serarase..Nici o lama..Bai nene..Omul asta cu ce isi ia barba??
Renunt la cautarea lamei si ma bag in pat.. Iau perna pe care ar trebui sa fie el in brate si incep sa plang...Ador cu gandul la el...
**Peste 4 luni**
Astazi este ziua mea.. O zi tampita..Andy tot in spital e..Starea lui s-a mai imbunatatit.. Dar tot risca sa ramana in scaun cu rotile..Acum ma indrept spre spital cu Ronnie.. Mana mea dreapta e plina de cicatrici de la lame...Le-am gasit pana la urma..Erau intr-un dulap mai ascuns..
Am ajuns...Fug repede in salon..Auzisem ca cica starea lui Andy s-a inrautatit brusc.. Andy mi-ai promis ca vei lupta!
Intru in salon..Andy era in pat...Aparatele nu mergeau..O linie continua..Plangeam..M-am prabusit langa patul lui...De ce?De ce el????Mi-a promis..
CITEȘTI
Dark Love
FanficEa-O fata singura cu o sora..O fata fara viitor. El-Bad boy-ul orasul.. Capul mafiei.. baiatul cu viitor asigurat #5-21.05.2018😍😍