Capitolul 7

543 34 0
                                    


Ea tresare si imcepe sa planga..Fuck!O dezleg si iesim pe geamul pe care am intrat..Nu inainte sa  ii fac o mica vizita lui Justin..Ma duc la el..Era intors cu spatele..Ii dau pistolul lui Anne..Aceasta il impusca in cap fara pic de mila..Hmm dragut..

Intram in masina unde Trish plangea si Anne fuck!E goala si tremura..O scot din masina si o imbrac cu hainele pe care i le-am adus..Dupa pe Trish o schimba ea.. Tot drumul nu a mancat nimic doar Trish ce a mai ciugulit o felie de pizza un hamburger si niste cipsuri..

Ajungem acasa le iau in brate pe amamdoua si le pun in pat le invelesc frumos si le las sa doarma..

Peste 2 sap

Aceasi stare..Nu mananca nu vorbesc..Off.. Acum sunt in drum spre Anne..Nu am mai vazut-o de 2 zile..

Ajung in fata casei..Pana aici.Totul normal. Intru..La fel de normal..Urc sus intru in camera lui Trish..Se uita la desene..Intru in camera lui Anne..Ea in mijlocul patului plansa uitandu-se in gol..

Ma duc o iau in brate o sarut pe frunte si incep sa ii cant..Incepe sa planga..

Eu-Shh..O sa treaca..
Anne-Tu nu ai fost violat in fata surori mai mici!
Eu-Ai dreptate..Nu te pot intelege..Dar incerc!Ajuta-ma sa o pot face!
Anne-Nu poti..Andy!Lasa-ma in suferinta mea...
Eu-Nu pot!Ok?Vin-o!

O iau pe sus si o bag in masina..Pornesc netinand cont ca acasa a ramas o copila de 7 ani singura..Il sun pe CC sa se duca cu ceilalti sa aibe grija de Trish..Si poate vine si Ronnie cu fica lui..

Ajungem..Acealasi loc..Era neschimbat..Aici ovisnuiam sa vin pentru inspiratie..Padurea si cascada de aici sunt minunate.. O vad cum se aseaza la poalele unui copac si se uita in jur..

Anne-Ce cautam aici?
Eu-Aici va fi locul nostru..

Incep sa o gadil ceea ce o face sa rada..Off..rasul asta.. Dupa 2 ore de joaca o vad intristandu-se

Eu-De ce esti trista?
Anne-Pentru ca nu vreau sa plecam..
Eu-Faza cu violul..O sa treaca!A folosit protectie?
Anne-Da.
Eu-Atunci totul e bine!.

Dupa alte ore de joaca mergem acasa..Baietii doremeau pe canapea iar Ronnie pe jos..urcam sus..Im camera lui Trish era Trish si Willow care dormeau ca niste ingerase imbracate in pijamale..Nici nu vreau sa stiu cine le-a schimbat..Probabil Ronnie.Ca daca Ash va trebui sa mergem la ginecolog..Gandul asta ma amuza..

Mergem in cameda lui Anne..Se duce si face un dus dupa care iese infasurata intr-un prosop si isi ia hainele..Ma duc si fac si eu un dus si dupa ies in boxeri si ma bag in pat..Ea se uita mirata si cu frica..

Eu-Nu iti fac nimic..Hai fa nani!
Anne-Sigur?
Eu-Da..
Anne-Somnic frumos..Noapte buna..
Eu-Noapte buna..Somnic frumos...

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum