Plangeam..Andy nu mai era..Andy a murit.. Ma duc langa patul lui..Mana ii era calda..Dar cum??Daca a murit?Cum de ii era mana calda?Deodata se ridica din pat si ma strange in brate..
-La multi ani Anne...
-Dar...Tu?Cum?
-Ti-am promis ca voi lupta ca sa ne vedem...
-Andy...
-Eu..
-Te iubesc..
-Si eu te iubes micuta stea..Ma ia in brate si ma saruta..Il strang in bratr de parca as vrea sa il sugrum..
-Auuu...
-Scuze..
-Puteti pleca... Ne zice doctorul care nu stiu de unde a aparut..
-Ok..Din baie ies baietii..
-Ce ati facut voi atata timp singuri in baie?
-Laba 😁😂😂
-Ciudatilor..
-Taci ca daca era si Andy cu noi..Dadea si el..Dar a trebuit sa stea cu tine..
-^-^.. Si ma bucur ca a stat cu mine..Plecam cu toti acasa la Andy..
Intram in casa..Doina (servitoarea) ne astepta cu mancare care mai de care mai buna..
Andy se duce sus...
-ANNE!!!!!!!!!
-Nu am facut nimic!!!
-Urca sus!ACUM!Urc grabita scarile...Intru in camera.. Andy era in baie...
-Ti-a venit ... pe gresie?
-...
-Sau te-ai taiat?
-...
-Zi!
-M-am.. Taiat...
-De ce?
-Nu mai suportam sa nu fi langa mine!
-Sa nu mai faci niciodata asta!
-Bine...
-Asa..Ce dracu..Parfumul meu!!!Femeie cat sm stat in coma?
-4 luni.
-Si ai golit 10 sticle de parfum????
-Poate...
-Si eu cu ce ma mai dau acum?
-Na!spun si ii dau parfumul lui CC..De unde il am?CC si Andy folosesc acelasi parfum..Doar ca la Andy se zimte mai bine mirosul.. De ce il am?Nu mai aveam parfum de la Andy..Coboram jos..
-CC vezi ca parfumul tau nu mai e...
-Ce??
-Pai vezi tu..
-Dementa a folosit 11 aproape 12 sticle de parfum..
-Eu sunt dementa!😁😁😁
-Offf..Lasa ca mai am cateva baxuri casa..
-CC dragule....Ti-am mai zis cat de mult te iubesc?
-Ceeee????Andy geolos
-Nu.
-Te iubesc mult mult..
-Toate ma iubiti
-Imi dai si mie parfumuri?
-Nu
-Atunci nu te mai iubesc!!!!
-Iti dau eu..
-Andy iubire..Te iubii..
-Stiam..Dupa cina tort si party fiecare la casa lui..Inafara de mine si Trish..Noi ne-am mutat la Andy..
M-am trantit in patul din camera mea... Era atat de moale..Am adormit instant..
De dimineata ma trezesc cu o mare greutate peste mine..Andy..
-Andy!!!Camila!!!Puturosule!!Date jos ca ma sufoci!!
-Da.Da..Lasa-ma sa dorm...
-Ce cauti in camera mea?
-Iubirea..
-Aha.Pana la urma se ridica..Dupa el ma ridic si eu.. Imtram amandoi in baie..El se spala pe dinti eu fac dus..Si invers..Ne imbracam si mergem jos..Micul dejun era gata...Briose?????Yammmmmm
Dupa ce mancam o trezim pe Trish si o ducem la scoala impreuna cu Willow...
Dupa cateva ore ne intoarcem la scoala si luam fetele dupa care mergem la un restaurant si luam cina..
Ajungem acasa..Duc fetele in camera lui Trish si pe Andy in camera lui..Dupa ma duc si eu in a mea... Dupa cateva ore reapare Andy...
Se suie peste mine ma dezbraca.. ma saruta.. Si dupa mi-o baga incet..Marind viteza...Urlete..Gemete de placere ieseau din gura noastra...Isi da drumul dupa cadem unul langa altu lati..
-Ai fost minunata iubire...Te iubesc
-Si eu te iubesc..
CITEȘTI
Dark Love
FanfictionEa-O fata singura cu o sora..O fata fara viitor. El-Bad boy-ul orasul.. Capul mafiei.. baiatul cu viitor asigurat #5-21.05.2018😍😍