Capitolul 3

868 41 22
                                    


Anne pov

Stateam cu Trish pe canapea ne uitam la desene cand telefonul incepe sa imi sune..Hmm numar necunoscut..

X-Hei
Eu-Cine esti?
X-Atat de repede m-ai uitat? Andy..
Eu-Mda..Ce vrei??
Andy-Ai treaba?
Eu-Da stau cu Trish..
Andy-Hai in parc!
Eu-Nu mersi.

Si cu asta ii inchid telefonul..

Ma duc la bucatarie si ma apuc de gatit..Hmm Trish zice sa fac mancarica de ardei cu piept de pui..Ok..

Dupa 1 ora termin de facut mancarea..Ii pun sa manamce si ei si mie si ne asezam la masa..

Trish-Mergem in parc?
Eu-Da!Dar dupa ce papi!
Trish-Ieeee!!!

Dupa ce mancam ii fac un dus o imbrac intr-o rochita roz cu o fundita mare la spate o incalt cu o pereche de balerini roz cu fundite si ii prind parul in doua codite pe care ii le impletesc.. Eu fac si eu un dus dupa ma schimb intr-o pereche de blugi negri taiati in genunchi cu un tricou megru parul prins intr-o coada di tenesi mei negri si plecam..

Iesim bine mersi din casa imcui usa si cand ma intorc ma ciocnesc de Andy..

Andy-Unde te duci?
Eu-Nu e treaba ta!
Trish-In parc!!!!
Andy-Mersi frumoas-o.Prevad o prietenie mareata intre noi doi..Spune Andy si ii face cu o ochiul Trish-ei..Ea se inroseste ca un rac..Off..

O trag de mana pe micuta mea floare si dnu apuc sa fac 3 pasi ca iar ma ciocnesc de..Andy..

Eu-Ce mai vrei?
Andy-Sa merg si eu cu voi.
Eu-Nu mersi!
Trish-Hai ma!Lasa sa vina si el!!
Eu-Ceee???Tu cu cine ti?
Trish-Cu Amdy!
Andy-Mersi de ajutor.
Eu-Of!Doar hai!

Vrea sa urce in masina dar ma uit confuza la el...

Eu-Aaa parcul e la 5 minute de aici..Nu iti trebuie masina.
Andy-Dar cine a zis ca mergem la parcul ala?Mergem la un  parc de distracti.

Las capul in jos..Toti banii i-am depus pe un cont. Deci mai am 200 de dolari care tre sa imi ajunga pana ia Trish alocatia. nu vreau sa ma folosesc de banii aia..Pentru ca ii voi padmstra pentru urgente..

Andy-Ce s-a intamplat?
Eu-Nimic..
Andy-Imi poti zice...
Eu-Nu conteaza...Dar nu stiu daca imi vor ajunge banii..spun si las sa imu cada o lacrima..O vad pe Trish cum lasa capul in jos si incepe incet incet sa palnga..O nu...

Andy-Bani nu sunt o problema..Urcati.
Spune si deschide portiera din spate pentru a urca Trish..Dar eu o opresc..
Eu-Nu vreau sa iti cheltuiesti banii pe mine sau pe Trish.
Andy-Hai nu mai comenta si urca.
Eu-Nu!
Andy-Acum inteleg de ce te-a palmuit Jack!

O ia pe sus pe Trish si o baga in masina..Ma uit speriata la el. Ma ia si pe mine pe sus si ma baga pe locul din drapta lui.. Se pune la volan si porenste..Unde?Nu stiu..

Eu-Unde mergem?
Andy-Undeva.

Dupa 2 ore de mers cu masina ajungem la un Disney Land..

Andy plateste 3 bilete si intram in paradis...

Deja Trish ma tragea dupa ea la fel fe fel de nebuni. La caluti!Trenulet.. Asa au trecut 2 ore..Eu nu m-am dat in nimic.. Doar ea si Andy..

Trish se dadea intr-un carusel la care durata era de 10 minute.. Andy ma trage dupa el intr-un roler-coster gigant..

Eu-Vrei sa fac infarct?
El-Doar urca.

Am urcat si eu si el si sa inceap chinul..Cand coboram in jos il prindeam strans de mana ceea ce il facea sa ranjeasca.. Dupa ce ne dam jos ii zic:

Eu-Imi era frica!
Andy-Ce?
Eu-Te luam de mana din cauza ca imi era frica!!
Andy-Hehehe!

O vad pe Triah cum coboara din carusel..

Trish-Mai vreau o data!!!
Eu-Du-te si da-te!

Se urca inapoi iar Andy ma trage dupa el la: Casa Groazei dupa la Masinute tamponate dupa la un carusel si fle de fel de jocuri..Nici nu stiu cand trece timpul se facuse seara..

Trish-Imi e foame!!!
Eu-Mergem acasa si papi!
Andy-Sau pot sa va duc eu la reataurant si te scutesc de gatit..Spune taranduma in masina..

La iesire ce vede Trish?Vata pe bat!

Trish-Vreauuu!!!
Eu-Iti iau dupa ce mananci..

Dar Andyai incapatanat fuge si cumpara 2 vete pe bat..

Eu-Am zis dupa ce mananca!
Andy-Poftim Trish
Trish-Mersi Andy!
Andy-Poftim!
Eu-Nu mananc vata pe bat..
Andy-Trish!Vrei 2?
Trish-Daaa.

Andy i-o da si pe cealalta...Porneste masina si ne duce la un restaurant din centrul Londrei..

Intram.Andy nu se mai oboseste sa mai astepte pentru rezervare ca intra asa ca la el acasa..

Ne asezam la masa..Un chelner ne inmana meniurile iar la mine.. Ei bine aproape cade peste mine din cauza decolteului generos..Poate prea generos.. Andy mai avea putin si ii rupea capul..Pana la urma spaima pe care a tras-o Trish cand a vazut chelnerul plin de sange l-a facut pe Andy sa se opreasca..Pana la urma Andy nervos ne baga in masina si oprim la noi acasa..Ne dam jos din masina si intra si el cu noi in casa..Lui Trish ii e frica de el...

Trish-A..a..a..ndy.. Ne vei nate si pe noi asa?

Andy ramane masca la fel si eu..

Andy-Nu!Normal ca nu! Spune si o ia in brate.. Dar ea se smuceste si fuge in camera ei..

Ma duc dupa ea..O spal o imbrac in pijamalele ei cu Batman..Mda amandoua il iubim le Batman...Si dupa fac la fel si eu.. Dupa coboram jos..Unde masa era aranjata iar Andy inca aseza mancarea..

Eu-Aaa..Ce e cu mancarea asta?
Andy-Si barbati stiu sa gateasca.
Eu-Ok dar de unde ai fscut rost de atatea alimente?
Andy-Ai supermarketul la 2 minute de tins..
Eu-Ok..

Ne-am asezat cu totii la masa si am mancat..

Trish-Esti un bucatar exelent!
Eu-Are dreotate!
Andy-Si eu cu ce sunt radplatit???

Trish se ridica de la masa si ii da un pupic drept multumire

Andy-Mersi Trish.Si de la tine Anne?
Ma ridic si ii dau o palma dupa ceafa..

Ramane putin confuz..O bag in pat pe Trish.. Cobor jos iar masa este stransa si Andy pe canapea la tv.. Ma pun langa el...

Andy-Pentru ce era palma?
Eu-Pentru ca esti un bun bucatar!
Andy-Uite asa ma pa rasplatesti!

Spune si se pune peste mine si ma musca de gat..Incep sa gem de durere.. Incearca sa imi dea bluza jos dar il opresc..

Andy-De ce ma opresti?spune..nervos..
Eu-Nu pot.
Andy-E nu?Uite ca poti!Spune si se pune iar peste mine..

Atitudine asta. Asta nu el.. Nu e Andy pe care il cunosc..Il nusc tare de mana si fug..Fug sus in camera mea si ma inchid acolo..Vroia sa ma violeze..

Ma duc la baie..Deschid dulapul iau o lama.. Incep cu mici taieturi peste cele vechi..1-2-3-4-5-6 pana aud un ciocanit in usa.. Era Andy..O nu.. Ii deschid usa ca naveam chef sa o sparga.. La vederea mainii mele pline de sange se sperie si ma ia in brate si imi bandajeaza mana ca o mama..Mama..Cuvantul asta ma face sa plang..

Vede ca plang asa ca ma pune in pat ai incepe amsa imi cante o melodie de care nu am auzit (media)..Usor usor adorm..

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum