Capitolul 12

419 25 2
                                    

Deja au trecut 3 luni de cand Andy.. Nu mai e Andy... Imi e dor de nebunia lui.. De glasul lui.. De el...

-Hey tu aaa.. Anne parca.. M-a pus CC sa te iau si sa te duc la Ronnie sa ai grija de fisa..
-Mda.. Ok

Ma schimb urc in Range Rover-ul negru mat al lui Andy si pornim.. Eram la o intersectie din centrul orasului cand un BWB ne taie calea tipul lovindu-ne din plin.. Tot ce mai tin minte e ca Andy era plin de sange la cap.. Multe asistente.. Ronnie si Jack ingrijorati.. Si cam atat..

Ronnie pov.

Stateam pe nenorocitul ala de scaun de 2 ore.. Deja imi vine sa omor doctorul ala..
Dupa inca o ora de plictiseala se gandeste si doctorul sa iasa..

-Ne pare rau domnule dar dupa impactul grav cu acea masina domnul Biersack nu a supravietuit.. Doamna Anne este in stare stabila la fel si copilul
-Care copil?
-Doamna Anne este insarcinata in 3 saptamani..
-Ce?????
-Asa reiese in urma analizelor
-Si cum adica Andy nu a supravietuit?Trebuie sa fie o greseala!!!
-Ne pare rau.. Asta este adevarul..

Ii sun pe restu si le dau vestile... Intru in salonul lui Andy... Am inceput brusc sa plang...

-Biersack trezire!!!Nu poti sa mori!!!O sa fi tatic!!!!!Cum o sa creasca copilul ala fara tata?????Andy!!!!!

Nimic....Doar urletele mele rasunau in salon..

Ies pe hol unde ii vad pe baieti... Le fac semn sa intre sa il vada pentru ultima oara...

Ma duc la Anne sa ii dau vestea.. Trebuie sa stie...

-Anne...
-Ce?
-Andy..
-O sa fie tatic 😍😍😍
-Nu e asta...
-Atunci ce?
-Scump-o.. Odata si odata toti vom murii si ne vom duce sus in ceruri.
-Asa si?Ce legatura asre asta cu Andy?
-Scump-o.. Andy a murit...
-Cum???Minti!!!Nenorocitu-le!!Minti!!
-Offf... As vrea eu sa mint...

Se ridica curgandu-i surloaie de lacrimi pe obrajii mici si imbujorati...

Anne pov:

Fug.. Fug.. Fug in salonul lui Andy.. E adevarat.. El chiar murise.. Aparatele aratau o linie lunga ce va continua asa pentru totdeauna...

-Cum ai putut?M-ai lasat insarcinata!!Acum ai murit?Andy cum ai putut?Cum va creste copilul asta fara tata??Cum???

Cand in genunchi plangand... Tot nu imi vine sa cred ca Andy... Barbatul care l-am crezut cea mai puternica fiinta de pe pamant.. Care a trecut prin atatea pentru a isi atinge scopul.. S-a stins din viata... Il iubesc.. Il iubesc si il voi iubi mereu.. Locul lui in inima  mea nu va fi ocupat de nimeni.. El este cel mai important pentru mine si nimic nu va schimba asta...

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum