Capitolul 1

1K 45 8
                                    

Anne pov

Ma mut in Londra.. Vreau sa incep un nou capitol.. Singurul lucru care ma mai leaga de Romania este Trishia. Sora mea..
O sa imi fie greu.. Macar daca parinti be lasau o avere..Nuuuu!!!Da ce sa ne lase?Un apartament pe care am luat 60.000 de euro..Atat...

Acum sunt in avion..Micuta Trish doarme dusa iar eu ma gandesc..O sa imi fie dor de Romania.. Tara mea natala.. Chiar daca am stat 5 ani in Londra m-am nascut in Romania.. Deci sunt romanca.. Am ajuns in Londra.. E  neschimbat.. Aceleasi strazi.. M-am dus la fost mea casa... O mica casuta cu 2 camere o baie si o bucatarie.. Am despachetat i-am facut baie lui Trish si am pus-o la somn.. Am facut si su un dus m-ma pus in pat.. Dar parca somnul nu ma lua.. Mi-am incaltat tenesii turcoaz si am iesit la o plimbare.. Neatenta pe unde merg am dat peste cineva..

X-Uita-te pe unde mergi fetit-o!!
Eu-S..c..u..z..e
X-Ahh da ce frumoasa esti..
Eu-Mersi cred...
X-Nu vrei sa mergem la mine acasa?
Eu-Nu!
X-Ce ai zis?
Eu-Nu!

Andy pov.

Nu am somn.La dracu! Imi iau telefonul tigarile si ma duc sa ma plimb..Ma plimbam linistit cand dau peste Jack.. Hmm.. Vad ca era cu o fata..Ahh da ce frumoasa era.. Tipa nu vroia sa mearga cu el.. Jack ii da o palma iar tipa cade cred ca inconstienta pe asfalt.. Nervos ma duc la Jack si ii trag si eu o palma zdravana. Iau tipa in brate si dau s aplec cu ea dar Jack ma opreste.

Jack-Frate!E a mea!
Eu-Jack e inconstienta!!!
Jack-Asa si?Am omorat sute de femei..Asta ar fi o victima in plus..

Ma enervez si ii mai fut o palma!Inca una si inca una..Ce e cu mine??Niciodata nu m-am certat cu Jack..Imi era ca un frate..

Nici nu imi dau seama cand ajung acasa..Pun tipa pe canapea...Ii pun o compresa pe cap si ma duc sa imi aprind o tigara..Ma uit la ea..Par blond ochi albastri corp de zeita..Mama ce as da-o intr-o tura prin pat.. Ma duc sus sa ma culc.. Am luat-o razna..

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum