Andy povMa trezesc..Eram la mine acasa...Amintirile de ieri imi strabat mintea ca un film..De la sclipirea ochilor ei de fericire la lacrimi si la sangele provocat de lama..
Ma ridic imi fac rutina de dimineata si ma duc la sediu..Acolo il vad pe CC si pe Ashley impreuna cu Jack si vreo 200 de fete..
Eu-Hopa!Da ce avem noi aici?
Jack-Femei!Puicute virgine!!
CC-Bine!Acum ce?Ti-am last vreo 10-15 virgine.
Eu-Ah n-am chef.
Ashley-Le iau eu!!!!Euuu!!Hhhh!A meu!
CC-Frate esti ok?Cum sa nu vrei!Sunt virgine??Am luat o blonda cu ochi exact ca ai lui Anne.
Tipa-Ma numesc Rihana!
Eu-Hai cu mine.O duc sus..Si cand sa vreau sa ma dezbrac..Imi aduce aminte de Anne..Cobor jos rezolv toate treburile de sef ..Omor 2 prosti care ne dau in gat cu transferul de droguri in Asia..
Ma duc acasa..Ma schimb murdar de sangele jegos al alaora..Tricoul meu de ieri cu Batman era patat de sangele Annei..Era bine daca era sange de altundeva..Dar era sange de la mana ei..Off..Sa o sun..
Ma trantesc pe canapea si o sun
Anne-Ce vrei?
Eu-Hei!Cf?
Anne-Mancare!Treaba!Curatenie!E greu sa ti o casa si un copil singura...
Eu-Sti peste 1 saptamana incepe scoala..Ai inscris-o pe Trish?
Anne-O nu !Nu am avut timp..Ma duc maine sau miercuri.. (Azi fiind duminica)
Eu-Vorbim mai incolo!
Anne-Pa!Inchid telefonul si ma duc pana la scoala se pare.. Ma incalt intru in Range Rover-ul meu alb cu geamuri fumuri.
Opresc in fata celei mai bune scoli din Londra..
Cobor si toate privirile sunt atintite asupra mea..Ma duc la secretariat bat politicos la usa si intru..Acolo aceasi Jesi ma astepta.
Jesi-Hei sefu!
Eu-Hei.
Jesi-Ce te aduce pe aici?
Eu-Vreau sa o inscriu pe Trishia Alecsandrea Jonshon la cea mai buna clasa de a 1a. Clar???
Jesi-Nu mai sunt locuri libere la 1A!Cea ami buna clasa de a 1a..
Eu-Cine zice?
Jesi-Directorul..Il apelez pe CC.
CC-Da frate!
Eu-Ba da la tine la scoala nu mai sunt locuri libere la clasa 1A?
CC-Nu dc?
Eu-Vreau sa inscriu o fata.
CC-Dami-o pe Jesi la telefonIi dau telefonul lui Jesi
Dupa 2 minute imi da telefonul.
Jesi-Deci Alecsandrea va fi la 1A.
Eu-Perfect. Spun si plec.Ajung acasa si o sun pe Anne.
Anne-Andy!Ma lasi?Am treaba!!
Eu- inscris-o pe Trish la scoala..Dar nu conteaza..
Anne-Cum?La ce scoala?
Eu-In 2 minute sunt la tine.Si cu asta ii inchidIntru la ea fara sa mai bat..O gasesc in sufragerie cu un pusti de 19 ani.
Eu-Cine esti?
X-Asta te-as intreba eu pe tine
Anne-Dilan..Lasa-l..
Eu-Dilan deci?
Anne-E varul meu..Singura mea ruda..Deci nu te lua cu el..
Eu-Cum adica simgura ruda?
Dilan-Eu ma duc la Teresa!Vb maine pitic.Trish!Pleccc
Trish-Nuu!!!Cui ii mai arat eu colectia mea de coronite??
Dilan-Lui...a...Andy parca?
Trish-Amdy!!!!Spune si sare pe mine.
Anne pov
Andy-Am inscris-o la scoala unde un prieten e director. E la cea mai buna clasa.Scoala se numeste "Scoala 69 Diference"
Eu-Dar e cea mai luxoasa..Nu imi permit
Andy-Hehehe!Scoala e complet gratuita.Va primi 1 masa pe zi manualele si un dulap+ tot ce trebuie gratuit..
Eu-Tu nu ai ce face cu banii?Imi trimitu sora la o scoala privata?
Andy-Nu nu am!Iar tu!Si tu!Amandoua!Mergem la mall!Clar?
Eu-Nu!Nu vreau sa iti mai cheltuiesti banii pe noi.Si oricum nu suntem neamuri!De ce ai face-o?
Andy-Pentru sa incerc sa imi fac o prietrna!La dracu!urla si mai avea putin si ma pleznea.Urca sus cu Trish dupa 20 de minute coboara si plema spre mall..Drumul a foat tacut.mPrea tacut.Ca linistea dinaintea furtunii.Coboram jos si intram in H&M..Acolo am vazut 2 bluzite roz cu BatMan..Trish a inceput sa sara pe mine ca le vrea.Andy nici nu s-a uitatnpe pret ca le-a bagat in cos..Inca un tricou..Pantaloni rochite..Haine cu Batman..
Ajungem la un magazin..Numele ne cucereste pe toti trei.Batman Land..
Am intrat..Andy a umplut 3 cosuri cu produse si de fete si de baieti..Era o bluza atat de frumoasa cu Batman..Prea frumoasa dar costa 69 de euro..Dracu..
Trbuia sa apelez la Andy..Dar nu!Nu vreau..Dar e prea frumoasa..
Eu-Andy....
Andy-Ce mai vrei?Tonul lui..Parea nervos...
Eu-Nimic..Nu conteaza...
Ies din magazin si plec..Ma duc in parc ma asez pe o banca si incep sa plang.Vrea prieteni?Si eu vreau o familie!E bine sa vrei..Telefonul meu incepe sa sune...Era Andy
Eu-Ce mai vrei?
Andy-Unde dracu esti?
Eu- As vrea eu sa fiu la dracu..Nu conteaza..
Andy-Trish plange.Zi unde esti!
Eu-Vin imediat!!Din doi timpi si 2 fiscari sunt in mall..Ii vad.Radeau..Sunt fericiti fara mine..Vreau sa plec..Dar o mana isi face prezenta pe umarul meu..Era el..Andy..Nici nu mi-am dat sema cand a venit langa mine...Ma pupa pe obraz ma ia de mana pe mine si pe Trish in brate cu cele 200 de pungi..Vreau sa il ajut dar se uita urat la mine..Prefer sa ma las pagubasa..Intram in masina si scoate o punga..Scot acea bluza...Bluza de la care ne-am certat.Off...Deschid o micuta cutiuta unde era un lantisor de aur..Ahh..
Eu-Nu trebuia..
Andy-Iti place?
Eu-Esti nebun?E minunat!
Andy-Ma bucur.Ajungem acasa.Andy o duce pe Trish sus impreuna cu bagajele ai coboara jos...
Andy-Merit si eu ceva daca tot am fost baiat bun azi?
Eu-Nu.Se uita trist la mine..Ii dau un pup pe nas .Ma inrosesc toata..Ma musca de gat..
Andy-Asa mai merge!
Eu-Mda..Mie foameeee!!!
Andy-Ma luat pizza..
Eu-Vlau sa gatesti tu!!
Andy-Off..Papa pizza..Maine iti fac ce vrei tu..Parem un cuplu..Dar nu suntem..Suntem cu totul diferiti..Cu gandurile astea adorm..
CITEȘTI
Dark Love
FanfictionEa-O fata singura cu o sora..O fata fara viitor. El-Bad boy-ul orasul.. Capul mafiei.. baiatul cu viitor asigurat #5-21.05.2018😍😍