e o zi calduroasa de vara ... Soarele stralucea puternic.. L.am rugat pe Ronnie sa o duca pe Trish la scoala ... Eu m.am decis sa ies la plimbare asa ca am sunat.o pe Mia cea mai buna prietena .. Ne.an intalnit acum cateva luni in parc si de atunci suntem nedespartite ...
Uite.o pe mica mea blonda..Ce dor mi.a fost de ea... Am plecat spre parc... Tot drumul m.a inebunit cu faptul ca ea va fi nasa micutilor ce se vor nasta ...Da micutilor ..Vor fi o fetita si baietel ... Mai sunt cateva zile pana la termen ...
Am ajuns.. Eu cu nebuna mea ne plimbam agale prin parc si mancam vesele inghetata povestind ce nebuni am mai facut ... Ma simteam urmarita ... De când a murit Andy ma simt ca si cum as fi urmarita..
Noi ne.am decis sa mergem la film.. Am ajuns in mall la cinema si am ales Padurea Blestemata 3.. Filmul a fost minunat.... In timpul filumuli nebua de Mia a speriat de vreo 10 ori un copil in jur de 14 ani... Tot filmul cineva din ultimul rand se holba la mine... Când sa ma duc sa aflu cine e aceasta persoana care ma tot urmareste ea disparuse.. Deja devenea ciudat ... Ce ar vrea aceasta persoana de la mine? De ce ma urmareste? Dar mai important.. Cine e? Sunt scoasa din gandurile mele de catre telefon.. Ronnie m.a sunat si mi.a zis ca Trish ramane la el peste noapte... Intre timp a aparut si Mia.. Ne.am dus impreuna sa mai cumparam ceva pentru camera bebeilor.. Am cumparat inca 4 suzete 2 biberoane pampersi niste hainute si o jucarie in forma de ursulet panda ce canta melodi de adormit copiii.. Am ajuns acasa am despachetat si m.am sus sa fac ceva de mancare.. Dupa ce am mancat.. nu mi.a dat pace pana când nu am mers cu ea intr.un parc de distractii ...
A fost o nebunie ... La intrare in parc l.a batut pe mascota pentru ca m.a strans in brate si mi.a dat nr lui facandu.mi cu ochiul.. Dupa s.a bagat in fata la carusel primind injuraturi de la toti.. A furat vata pe bat.. Ne.am distrat.. Eram la iesirea din parc când deodata mi se face rau si cad.. Înafara de glasul Miei ce urla dupa ajutor si , sirenele ambulantelor nu am mai auzit nimic ...
.......................................................................................................................................................................................................
Hei pandicorni!!! Scuze ca nu am mai postat dar nu am avut timp si scoala imi ocupa mult timp si abia daca deschid wattpad.ul o data la 2 saptamani sa vad ce se mai intampla nou... Va iubesc si promit ca o sa postez mai des...Va pup ... VDay fericit!!!
CITEȘTI
Dark Love
FanfictionEa-O fata singura cu o sora..O fata fara viitor. El-Bad boy-ul orasul.. Capul mafiei.. baiatul cu viitor asigurat #5-21.05.2018😍😍