Ik heb geslapen! Nooit geweten dat het me ging lukken om nog te kunnen slapen op zoon spannend moment. Ik ging veel meemaken op reis. En iedereen die ik vertrouwde ging mee. In moest wel Asuna achterlaten dat deet wel pijn. Maar we hebben beloofd dat wanneer ik terugkom al mijn lieveling koekjes ging bakken. Ik verheug me er nu al op. Ik wilde opstaan maar Star lag naast me. Ik wilde haar niet wakker maken. Ik liep voorzichtig op mijn tenen. Ik was bijna aan de trap toen net een deur openging. Door het overschot viel ik bijna van de trap. Een hand heeft me nog net achteruit kunnen trekken. Ik draaide me om. Zen stond naar me te kijken. 'G-Goeimorgen en dankje', zei ik glimlachend. 'Ook goeiemorgen Lucy', zei hij terug. Hij liep mijn hand los wanneer ik terug stevig op mijn voeten stond. We gingen tesamen naar beneden. Niemand anders was nog op. Het was ook nog maar 6u 's morgens. We maakten tesamen het ontbijt klaar. Hij werd er heel handig in door in de bakkerij te werken. Zonder dat ik het wist vroeg ik: 'Heeft vroeger Angel alle werken gedaan?' Hij keek me niet begrijpend aan. Ik snapte mijn eigen zin ook niet? Wat wilde ik ermee bedoelen?? Ik denk dat ik beter terug zal slapen. 'Um laat maar ik wist zelf niet wat ik aan het zeggen was', zei ik terug. 'Toen we nog in het Paleis waren had Angel me met alles geholpen van administratie tot persoonlijke zaken. Het eten niet dat deden de koks maar soms stofde ze alles af of legde ze alles ordelijk terug neer zodat we het snel terugvonden. Ik was daar heel slecht in, bij mij lag alles chaotisch', zei Zen. Ik vroeg me af of hij heimwee had naar het paleis. Ik vroeg het niet. Ik hoorde iemand geeuwen, het was Star. 'goedemorgen iedereen', zei ze. Ze begon meer en meer met mensen te spreken. Ze hield niet van normale mensen daarom sprak ze heel weinig tegen Angel en Asuna. Eigenlijk ook tegen Zen. Ze praatte dus alleen tegen mij. Ik vond dat niet zo erg ik hield van Star. Later zal ze wel tegen andere personen praten nu alleen wachten. Ik hoorde weer voetstappen en geheeuw het was Angel deze keer. Iedereen is nog moe. Als laatste kwam Asuna naar beneden. Ze knuffelde me. We aten en pakten alles in. Ik wist niet wat en hoeveel ik moest meenemen uiteindelijk had ik een klein zakje met kleren en eten en medicijnen meegenomen. Voor hoelang zouden we wegblijven? Het was tijd voor afscheid te nemen van Asuna. We stonden allemaal op een rijtje te zwaaien naar Asuna. Ik kon mijn tranen niet bedwingen ik liep nog naar haar toe en knuffelde haar. 'Ontdek veel dingen en heb plezier', fluisterde ze in mijn oor. Ik zal haar zo hard missen! Luna blafde en Star, Zen, Angel en ik zwaaiden haar gedag. We vertrokken naar de overkant van de stad om zo door de bossen te gaan naar een nieuw avontuur.
JE LEEST
Lucy's purple-colored life (Dutch - Nederlands)
General FictionWanneer Lucy mee naar het paleis wordt gebracht loopt ze rond. Ze dacht dat dit de eerste keer was dat ze hier was, maar waarom weet ze de weg door het paleis zonder dat iemand het haar ooit getoond heeft? Er loopt een vrouw rond, de volgende konin...