Ice flower /32

29 2 0
                                    

Crystal rende naar de deur toe. Ik hoorde de deur met een piepende geluid opengaan. Sakura en Yuki liepen zeer enthousiast naar binnen.
'Iedereen naar buiten!' riep Sakura met een stralend gezicht. De zussen waren opgemaakt en verkleed in het element van hun krachten. Het had een uur geduurd voor ze terug kwamen.
'We gaan allemaal naar het strand!', riepen ze in koor.
Het huisje lag een beetje hogerop in de heuvels maar je kon er al van door de ramen de zee zien door het hoogteverschil. In de verte zagen we al allerlei mensen staan.

Het duurde amper tien minuten toen we bij de massa mensen waren toegekomen. De zussen hadden in het uurtje dat ze weg waren alle dorpelingen bijeen geroepen aan het strand. Sommige mensen hadden snel hapjes en drankjes meegebracht. Ook hadden sommigen versiering mee voor het in de bomen te hangen. Mijn mond viel open. Wat ze allemaal hebben geregeld in één uur tijd.
Iedereen keek met grote ogen rond en wist niet wat we eerst zouden doen. Ik en Star waren aan het staren naar het feest. We luisterden naar het prachtige muziek. Op een gegeven moment zagen we Zen door het volk stappen, hij was bezig met de dorpelingen aan het praten. Naast hem stond Angel, zei was alles in de gaten aan het houden.
'Zou Zen het gewoon zijn om met onbekenden te praten, omdat hij prins is en mensen moet ontvangen?'
'We zullen het hem vragen als hij terugkomt. Ik ben ook nieuwsgierig wat een prins voor werk moet doen', antwoordde Star. We wilden ook een poging doen om in de mensenmassa te stappen maar ons aandacht werd getrokken door Sakura en Yuki. Ze waren aan het roepen voor de mensen hun aandacht te trekken. Toen iedereen stopte met praten nam Sakura het woord.
'Hallo iedereen en welkom op dit (snel geregelde) feest! Voor ons gezin hebben wij iets speciaals te vieren dus waarom niet met heel het drop! Zoals jullie misschien al gezien hebben is mijn zusje terug! Wij kunnen onze krachten onder controle houden en zelfs nu nog veel meer en dat willen we jullie tonen!

Sakura liep naar de muziekanten en fluisterde iets in de oor van een vrouw die een gitaar vast had. De oudere vrouw, die hoewel nog zeer fit leek voor haar leeftijd fluisterde het door aan haar mede muziekanten. Sakura liep terug naar haar zusje. Nu stonden ze naast elkaar met hun ogen gesloten. Hun handen naar de donder blauwe lucht wijzend. Wachtend tot de muziek start.

Lucy's purple-colored life (Dutch - Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu