What's going on? /54

22 1 0
                                    

Het enige dat ik nog kon doen was denken, sinds roepen niet echt hielp, iedereen was moment naar een trouw aan het kijken. Ik kreeg een koude rillingen, de verf begon op te drogen. Doeken had ik niet gevonden in de kast.
Wat was de bedoeling van deze man, het was zeker met kwade bedoelingen.

Terwijl ik luidop na zat de denken probeerde in de man te analyseren, tijdens de seconde dat ik naar hem gekeken had. Ik vermoed dat hij dezelfde leeftijd als mij had, zijn gestalte was iets groter dan Zen. Ken ik iemand met deze beschrijving?

Ik zat mijn hersenen te pijnen tot ik licht zag, figuurlijk wel.
Ik heb gaves.
Unieke gaves.
Waarom in zulde situaties geen gebruik  er van maken?
Mijn enige andere vraag, zijn er eigenlijk dieren in het paleis?
Luna kan ik niet bereiken als ze in ''mensvorm'', sinds ze niet in dierenvorm is. Dit hadden wij een keer uitgetest op één van onze sleepovers.

Ik probeerde me te concentreren.
Binnen vond ik geen dieren, wat ik verwacht had.
Buiten had ik meer geluk.
Ik vond tussen de vele bomen van het paleis een eekhoorn.
Concentratie.
Focus.
Gelukkig zat ik al neer voor ik flauwviel. Toen ik mijn ogen opendeed zag ik verschillende soorten tinten groen en bruin, de eekhoorn zat hoog in een boom. Ik probeerde met de eekhoorn te communiceren zodat hij naar binnen zou gaan rond trippelen, sinds ik er niet veel aan heb als hij in de boom bleef zitten. Gelukkig was was het beestje een kleine avonturier. Hij sloop met gemak door een klein rond raampje dat openstond, niet ver van de plaats waar te trouw zich bevond. Ik moest een van mijn vrienden moeten zoeken in de feestzaal. Eerst moesten we zorgen dat we terugkomen op het gelijksniveau. Sinds iedereen in de zaal zat, was het gemakkelijk om de trappen te nemen. Het diertje was snel en lenig via de trapleuning naar beneden gevlogen. In zijn hoofd zei ik de weg zoals een kaartenlezer die op uitstap was. Al snel kwamen we aan de grote houten deur. Geluk had ik toch nog vandaag. Er scheen felle licht door een kiertje van de deur, ze hadden hem niet helemaal dicht gedaan!

Lucy's purple-colored life (Dutch - Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu