Kapitola 9

325 33 2
                                    

Přiložil mi jeho chladnou, bílou dlaň k mým ústúm. "Touha vede k podmanění, podmanění k moci. Opravdu to chceš? " Začala jsem chápat, co po mě žádá. "Ano." Usmál se a rukou naznačil ať skočím. Zvýšil se mi tep. Co když umřu? Co když pro mě neskočí? Ale možná taky ne. Třeba skočí se mnou, a umřeme spolu. Nebo neumřeme vůbec. Kdo ví.
Zahleděla jsem se dolů do velkého barelu a potom na koblížka abych se ujistila že to je dobrý nápad. Ten na mě jen kývl.
Otočila jsem se zády k barelům a své tělo jsem nechala převážit do zadu. Padala jsem přímo do zelených chemikálií. Přímo do neznáma. Cítím jak se mé tělo dotýká hladiny a poté dna. Už ani nezkouším plavat zpět na vzduch. Nemá to cenu. Umřu.
Něco mě chytlo za pas a snažilo se vytáhnout mé bozmocné tělo nad hladinu. Cestou nahoru jsem se bouchla do hlavy, na chvíli ztrácím vědomí.
"Nesmím tě ztratit..." Ozve se zašeptání do mého ucha a poté cítím velký, krásný polibek který mě vzbudí z transu. Cítila jsem se jako princezna. Jako jeho princezna. A taky že jsem teď byla.
"Koblížku!" Vykřiknu a popadnu ho za kravatu čímž si ho přitáhnu blíže ke mě a zase se vášnivě políbíme. Je to tak romantické plavat v zeleném slizu se svojí životní láskou. Polibek trval jen chvíli jelikož se Joker brzy odtrhl aby se zasmál. "Gothame, přivítejte úžasnou a jedinečnou Harley Quinn!" Společně jsme se zasmáli a já cítila jak mi žilami proudí adrenalin a horoucí láska k mému koblížkovi.

Omlouvám se za tak krátkou kapitolu 😷 Zítra bude delší 😊 Přísahám 🙏❤

"Would you live for me?" Kde žijí příběhy. Začni objevovat