1 maand later.
Chloe pov
Tringgg Trinnng
"Hey Niall!" zeg ik wanneer hij de deur opent.
"Chloe!" hij geeft mij een knuffel.
"Ben je er klaar voor?"
"Uhu" ik zie hem wat onhandig rond kijken.
"Wat is er Niall?"
"Niets, het is alleen dat ik moet vertre-.."
"Ik blijf niet lang, ik wil alleen even iets zeggen!"
"Wat?"
"Ik verlaat Londen!"
"Waarom?"
"Ik heb een job aangeboden gekregen in Amerika!"
"Wow, proficiat!" zegt hij.
"Dankje, ik wilde eigenlijk vragen of je mij dan nog eens zou willen komen bezoeken"
"Tuurlijk!" glimlacht hij.
"Oké dan, dan ga ik maar! Veel plezier in Australië!"
"Dankje, maar wanneer vertrek je eigenlijk?"
"Binnen 2 dagen!" zeg ik.
Ik zie zijn ogen groot worden.
"D-dan is dit de laatste keer dat ik je zie!"
Ik knik.
"Bye Niall!"
"Bye!" ik draai mij om en stap in mijn auto. Klaar om mijn laatste spullen in te pakken.
...
Destiney pov
Hier zijn we dan. Ik, Lisanne, Megan, Rachel en de jongens staan allemaal samen te wachten tot hun vlucht word afgeroepen. Ik heb medelijden met Lisanne en Rachel, zij moeten namelijk de jongens missen terwijl ik gewoon mee ga en de hele tijd bij Harry kan zijn. Ik zit op Harry zijn schoot en sluit mijn ogen, mijn hoofd heb ik op Harry's borstkas gelegd. Ik ben super moe en kan wel wat slaap gebruiken. Harry aait over mijn rug en fluistert lieve woordjes in mijn oor. Voor ik het goed besef ben ik in slaap gevallen en droom ik al over Australië.
Lisanne pov
"Kijk mama! Tante Destiney slaapt!" zegt Megan terwijl ze naar Destiney wijst.
"Ze zal moe zijn zeker!"
Ik til Megan op en zet haar op mijn heup.
"Waarom zijn we hier eigenlijk mama?"
"We zijn hier om papa uit te wuiven", zeg ik.
"Gaat papa weg?" ik zie dat er tranen in haar ogen komen.
"Niet voor altijd, Meg!" zegt Louis die naar ons komt gelopen. Hij neemt Megan van mij over en zij begraaft haar hoofd in zijn nek.
"Wat ga je dan doen?" vraagt ze.
"Ik ga voor meisjes zingen!" zegt hij op een zo'n simpel mogelijke manier.
"Die meisjes die altijd gillen wanneer jij en oom Harry, Niall, Zayn en oom Liam zingen?"
Hij lacht: "ja, die meisjes!"
"Kijk! Oom Niall heeft snoepjes!" roept Megan. Louis zet haar op de grond en Megan loopt meteen heel snel naar Niall toe.
"Ik ga je zo hard missen!" zeg ik tegen Louis. Er rolt ongewild een traan over mijn wang.
"Huil alsjeblieft niet babe, voor dat je het weet ben ik terug!" Louis neemt mij vast en geeft mij een kus.
Rachel pov
"Wat is er Zayn, je bent al heel de tijd slecht gezind!"
Zayn kijkt mij aan: "Wat ga je doen als ik weg ben?"
"Ik weet het niet, iets gaan drinken met Lisanne waarschijnlijk!"
"Vast!" zegt hij.
"Wat? Wat had je dan liever gewild?"
"Dat je met mij mee ging!"
"We hebben het hier al over gehad!" zeg ik.
Zayn ontwijkt mijn blik maar hij kijkt in mijn ogen wanneer hij terug begint te praten
"Ga je nog veel met Justin afspreken?"
"Zay.."
"Ik vroeg je iets?"
"Ik denk het wel!" zeg ik eerlijk.
Ik zie dat hij gekwetst is en het doet mij pijn.
"Zayn, ik hou van jou, niet van Justin!"
"Ik vertrouw die Justin niet!" zegt hij en ik zie dat hij jaloers is.
"Maar je vertrouwd mij toch?"
"Natuurlijk!"
"Dan zie ik geen problemen!"
Ik geef hem een kus.
'Vlucht 546 naar Sydney staat op het punt om op te stijgen, de passagiers zijn gevraagd om zich naar hun vliegtuig te begeven!'
"Dit is het dan!" zeg ik tegen hem. De ander zijn naar ons gekomen en we nemen allemaal afscheid van elkaar.
"Tot binnenkort!" zegt Zayn die mij nog een kus geeft en dan samen met Liam en Niall naar hun vliegtuig loopt. Ik zie dat Harry Destiney wakker maakt en zij vertrekken ook nadat ze van mij en Lisanne afscheid hebben genomen.
Ik draai mij om en zie Louis nog steeds bij Lisanne en een huilende Megan staan.
"Papa moet nu gaan Megan!" hij geeft Lisanne een zoen en dan ook nog vlug één op Megan's voorhoofd.
"Bye Rachel!" hij geeft mij een zoen op mijn wang en loopt dan snel naar de andere jongens. Ik zie dat hij tranen in zijn ogen heeft.
"Ik zorg wel voor hen!" roep ik nog naar hem en ik zie hem zijn duimen opsteken.
"Don't cry, Megan!" Lisanne geeft Megan aan mij en ik probeer haar te troosten.
"Waarom ben jij niet weg Rachie?"
"Ik blijf bij jullie!"
"Echt?" ze kijkt met haar natte ogen hoopvol naar mij.
"Ja!" In plaats van iets te zeggen geeft Megan mij een knuffel en niet veel later valt ze in mijn armen in slaap.
"Dankje Rachel!" zegt Lisanne.
"Dat is graag gedaan!" zeg ik wanneer we samen de luchthaven uitlopen.
reacties please???????
xx A.
JE LEEST
show me that you're more than just a pop star! (sequel)
Fanfiction-vervolg Why do I keep falling in love with popstars?- Het is 5 jaar later en er is een hoop veranderd zo hebben Lisanne en Louis een dochter: Maar kan je wel een kind opvoeden als je partner op tournee is met zijn bekende boyband? Zijn Destiney en...