hoofdstuk 12

322 22 6
                                    

Rachel pov

Ik loop mijn huis binnen. Het is stil en donker maar wanneer ik de woonkamer binnen wandel zie ik een klein lichtje branden. Ik loop bang dichterbij.

"hallo, Justin ben jij dat?"

"Oh hey Rach!" Hij kijkt op en loopt naar mij toe om mij een knuffel te geven.

'Wat doe je hier?"

"Ik ben hier voor jou!"

"Waarom?"

"Ik weet dat je mij nodig hebt!"

Hij veegt met zijn duim de tranen weg van mijn wangen die al heel de dag over mijn gezicht rolden.

"Je kan hier niet zijn!"

"Waarom niet?" hij kijkt mij bezorgd aan.

"Zayn hoort hier te zijn, jij niet!" Ik kijk naar hem en voel nieuwe tranen op komen.

"Maar Rach, Zayn is hier niet! Ik ben hier!" Hij houdt mijn kin vast zodat ik hem wel aan moet kijken. Ik kijk hem in stilte aan. Ik moet toegeven, het is fout maar mijn lippen lijken wel automatisch naar de zijne te gaan. Hij kust mij hard terug en heft mij op. Ik voel dat hij beweegt en de trappen oploopt. Hij draagt mij mijn kamer in en zet mij op bed. Hij duwt mij dan naar achter en begint mij weer te kussen. Ik voel dat hij mijn shirt probeert uit te doen. Ik hou hem tegen.

"Sorry, maar dit is fout! Dit mag niet gebeuren!"

"Maar Rachel, je wilt dit!"

Ik zeg niets en laat hem mijn shirt uit trekken. Ik ben gewoon moe door heel het voorval met Flo en nu dit.. Ik weet heel goed dat Justin ergens een beetje misbruik van mij maakt, maar ik heb gewoon geen krachten meer om hem tegen te houden. En dan gebeuren er dinges die niet mogen gebeuren... (jullie weten allemaal wat ik bedoel!)

Chloe pov

"Goedendag!" begroet ik de Amerikaans vrouw.

"Hallo, ik ben jouw werkgever!"

"Cool!"

Ze knikt en bekijkt mij met een kritische blik van top tot teen. Ik zie dat ze van alles op een papier schrijft.

"Wat doeeee je?" Ik ga op mijn tenen staan om naar haar blad te kijken.

"Wat basic information opschrijven!"

"Oh!"

"Ja, oké. morgen heb je je eerste opdracht!"

"Oké, cool waar?"

"Ten eerste wij gebruiken het woord 'cool' niet en ten tweede in mijn modellenbureau!"

"Oké begrepen zie je morgen!"

De vrouw knikt en ik ga weg en ga terug naar mijn klein appartementje. Ik ben super zenuwachtig want morgen heb ik al meteen mijn eerste fotoshoot als een echt model, een job die altijd al een droom van mij is!

Ik zet mijn zak op de grond en hang mijn jas aan een kapstok.

'Now's all we got

And time can't be bought

I know it inside my heart'

Klinkt er vanuit mijn mobieltje, ik neem op.

"Hey Chlo. Hoe is het daar in NY?"

"Hey Nialler! Het is hier fantastisch, wanneer kom je op bezoek?"

"Binnenkort!"

Al snel beginnen we over van alles te praten en het voelt goed...

Lotte pov

"Ik kan het niet geloven!" mompel ik.

"Wat?" vraagt mijn vriendin Aria.

"Ik moet een artikel en een interview schrijven over 1D!"

"Dat is nog leuk, ik moet over een voetbalwedstrijd schrijven!"

Ik zucht. Ik en Aria zitten in een vliegtuig naar Londen. Ik en Aria werken als journalisten en we hebben beide een onderwerp gekregen waar we blijkbaar alle twee niet zo blij met zijn.

"One Direction!"

"Wat one Direction?" vroeg ik aan mijn baas.

"Over hen moet je iets schrijven!"

"Hoe moet ik dat doen?"

"Je bent een journalist, gebruik je bronnen!"

En met dat was alles gezegd. Ik mag/moet hen dus interviewen en een artikel over hen schrijven.

"Hoe ga je het aanpakken?"

"Ik weet het niet Aria!"

De hele vlucht lang den ik erover na en wanneer we uiteindelijk in ons hotel op onze kamer zitten, ben ik eruit.

"Aria, ik ga naar mijn bronnen zoeken!"

"Oké, tot vanavond!" Aria zit voor de tv voetbal te kijken, waarschijnlijk wat voetbal kennis aan het opdoen.

Ik loop het hotel uit, de straat op.  Ik zie een groep meisjes staan en loop er naar toe.

"hey, zijn jullie directioners?"

"Ja, problemen mee?!" zegt een meisje defensief.

'Nee, ik wil gewoon weten of jullie weten waar Rachel de vriendin van Zayn woont!"

De meisjes kijken elkaar aan.

'Zayn en Rachel lijken altijd van de aardbol te verdwijnen dus hen weten we niet wonen maar Lisanne wel!"

"Lisanne?"

"De vriendin van Louis!"

"Oh ja, ik weet het weer. Dat is ook goed!"

"2e straat links, de grootste villa!"

"Dankje!" de meisjes gaan weg en ik zoek het huis.

Reacties please?

show me that you're more than just a pop star! (sequel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu