hoofdstuk 15

291 19 0
                                    

Lisanne pov

Ik ben eigenlijk wel een beetje bang, vandaag is het Megan's eerste schooldag en ik weet niet hoe ze zal reageren. Ik sluip stilletjes haar kamer binnen en ga naast haar op bed liggen.

"Meg!" ik schud haar zachtjes wakker.

"Mama?" ze wrijft in haar oogjes.

"Je moet opstaan!"

"Waarom?"

"Het is vandaag je eerste schooldag!"

Ik zie dat er een grote glimlach op het gezicht van Megan komt, wat mij enigszins geruststelt. Ze springt uit haar bed en loopt naar haar kast. Ik geef haar haar lievelings kleren en ga dan beneden ontbijt maken.

Even later komt Megan blij de keuken binnen gehuppeld. Ik geef haar wat te eten en doe dan mijn jas aan. Ik geef Megan haar boekentas en dan vertrekken we naar school.

"Wat ga je doen, mama!" vraagt Megan wanneer ik op het punt sta om haar achter te laten.

"Ik ga naar Rachel!"

"Mag ik mee?" vraagt ze.

"Nee, jij mag hier op school blijven!"

Ik buk mij zodat ik even groot ben als haar.

"Maar ik wil mee!"

"Megan, jij mag hier vriendjes maken en spelen!" Ze kijkt mij onzeker aan en ik zie dat de juffrouw naar ons komt.

'Goedendag mevrouw Tomlinson!"

"Goedendag!" ik schud haar hand.

"Is dit onze nieuwe leerling?" Ze kijkt naar Megan.

"Ja, Megan!"

TRINGGGG

De bel gaat en de juf wendt zich tot Megan.

"Dat was de bel, weet je wat dat betekent Megan!"

Ze knikt zachtjes nee.

"Dat betekent dat je naar de klas mag en mag gaan spelen!"

Megan kijkt mij opgewonden aan.

"Ga maar Meg!"

Megan loopt weg maar loopt dan terug naar mij en geeft mij een knuffel waarna ze weer weg loopt.

"Dankje!" zeg ik tegen de juffrouw.

"Dat is graag gedaan, nog een fijne dag mevrouw Tomlinson!"

De juffrouw loopt naar de kinderen en ik stap naar mijn auto om Rachel te gaan bezoeken.

Sorry voor dit slechte hoofdstuk maar ik heb geen inspiratie meer... Sorry!

Xx A.

show me that you're more than just a pop star! (sequel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu