Emilie pov
"Zayn?"
Ik stap zijn slaapkamer binnen.
"Zayn?" vraag ik nog eens. Hij antwoord niet. Ik zie dat er iets onder zijn deken ligt. Ik trek het deken weg.
"Zayn..." Ik zie Zayn opgekruld in bed liggen.
"Wat is er?"
"Wat gaat jou dat aan?!" hij kijkt naar mij en ik zie dat zijn ogen rood zijn.
"Je bent mijn vriend..."
"Vrienden doen anders niet zo tegen elkaar als daar net!"
"Het spijt mij!" ik ga naast hem zitten en slaag mijn armen om hem heen.
"Het spijt mij ook!" ik glimlach naar hem.
"Wat is er?"
"Rachel..."
"Wat is er met Rachel?"
"Ze is op iemand anders verliefd aan het worden!"
"Op wie?"
"Justin Bieber!"
"Hoe weet je dat?"
"Ze zijn al op date geweest en ze heeft daar straks onze Skype sessie afgebroken om naar Justin te gaan!"
"Zayn, ik ben er zeker van dat Rachel heel veel van je houd!"
"Hoe weet je dat zo zeker?"
"Ze heeft mij afgelopen jaren steeds verteld over haar liefje, ze zei hoe fantastisch hij was en zo.. Maar ze heeft nooit jouw naam vernoemd, zo kon ik geen vooroordelen hebben! Ik dacht immers dat jullie uit elkaar waren!"
"Ik ga haar nooit verlaten!"
"En zij jou ook niet, dus vergeet Justin gewoon!"
"Oké!"
"Ga je dan nu stoppen met wenen? Je laat mij al bijna mee wenen!"
Hij grinnikt.
"Dankje Em!"
"Graag gedaan!" Ik wil opstaan en de kamer verlaten maar ik draai mij om en overval Zayn met mijn vraag waar ik al 5 jaar mee zit.
"Zayn, hoe is het met Liam?"
Hij kijkt op, inderdaad verrast door mijn vraag.
"Em, je hebt zijn hart gebroken, natuurlijk is hij.."
"Oké, ik weet genoeg!" zeg ik nog voordat ik zijn kamer uitloop.
"Kijk eens wie we hier hebben!"
"Hallo Ellen!" ik wil langs haar lopen maar ze houd mij tegen.
"Zijn je vriendjes hier?"
"Ja"
"Stel mij dan voor!"
"Nee!"
"Emilieeeeeee doe niet zo lastig!"
"Ze zijn niet zo speciaal!"
"Oh jawel anders zouden ze dat effect niet hebben!" ze wijst naar het raam en ik ga kijken. Er staan honderden meisjes buiten te gillen terwijl de bewakers hen in bedwang proberen te houden.
"Weet je wat!" zeg ik met een fake glimlach.
"Wat?"
"Ga jezelf anders voorstellen !"
"Dat zal ik doen!"
"Succes, ik wed dat ze jou geweldig zullen vinden!" zeg ik sarcastisch. Ik loop nu wel langs Ellen en laat haar alleen achter. Ik ben er zeker van dat ze toch niet naar de jongens durft te gaan.
Hi sweeties hebben jullie eigenlijk al mijn ander boek 'My mom fell in love with a pop star!' gelezen?
hier is een fragementje:
Ik zag haar ogen dicht gaan en ik wist dat het gedaan was. Mijn vrouw was er niet meer. Ik had haar hand nog steeds vast en was niet van plan om die los te laten. Ik voelde me duizelig worden toen de dokter bevestigde dat ze er inderdaad niet meer was. "Mr Styles", ze de dokter "uw vrouw had mij gevraagd deze brief aan u af te geven, ik laat u wel even alleen." Hij gaf een brief aan en verliet dan de kamer. Harry stond er geschreven, ik herkende het handschrift meteen, Chloë had hem geschreven. Ik opende de brief en begon te lezen.
Zouden jullie dat boek misschien ook eens willen lezen?
xx A.
JE LEEST
show me that you're more than just a pop star! (sequel)
Fanfiction-vervolg Why do I keep falling in love with popstars?- Het is 5 jaar later en er is een hoop veranderd zo hebben Lisanne en Louis een dochter: Maar kan je wel een kind opvoeden als je partner op tournee is met zijn bekende boyband? Zijn Destiney en...