hoofdstuk 25

278 21 5
                                    

Harry pov

"Dess?" zeg ik zachtjes wanneer ik haar kamer binnenwandel.

"Wat is er Harry!" Ik kijk haar aan, haar ogen zijn rood.

"Waarom huil je?" ik ga naast haar zitten en slaag mijn armen om haar heen.

"Dat zou jij moeten weten!" ze begraaft haar gezicht in mijn nek terwijl ik haar over haar rug wrijf.

"Het spijt mij!" zeg ik zacht. Ze kijkt mij met grote ogen aan.

"Waarom vertrouw je mij niet?"

"Ik vertrouw je wel maar Niall.."

"Niall is een vriend!"

"Sorry!" Ze glimlacht zachtjes en geeft mij een zoen.

"Ik hou van je!" fluistert ze tegen mijn lippen.

"Ik hou ook van jou!" fluister ik terug.

Lisanne pov

"Louis!" roep ik blij wanneer ik en Megan zijn kamer komen binnengestormd. Hij kijkt op van zijn tijdschrift. Er komt een grote glimlach op zijn gezicht. Hij springt uit zijn bed, tilt mij op en draait mij in het rond terwijl hij mij kleine kusjes geeft.

"Je ziet er anders uit!" Ik ga met mijn handen door zijn haren die helemaal anders liggen en met mijn vingers ga ik over zijn nieuwe tatoeages. Hij is gespierder en ziet er veel beter uit.

"Goed anders?" vraagt hij.

"Sexy anders!" Hij moet lachen om mijn antwoord.

"Papa!" roept Megan die naar Louis komt gelopen.

"Hi Meg!" hij begint haar te kietelen en ik ben zo blij dat onze familie weer (voor even) is herenigd.

Hii, please leave a comment  en heeft er iemand ideeën voor dit verhaal????? xx

show me that you're more than just a pop star! (sequel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu