Lotte pov
"Niall?"
"Yeah?"
Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. We liggen samen in bed nadat we een leuke nacht hadden beleefd.
"Hou je van mij?"
"Natuurlijk!"
"Hoeveel?"
"Zoveel dat ik voor eeuwig met je wil samen zijn!"
"Meen je dat?"
"Ja!"
Ik begin te glimlachen en hij kust mijn voorhoofd.
Destiney pov
"Harry waar breng je mij naar toe?"
Harry houdt zijn handen voor mijn ogen en leidt mij ergens naar toe.
"Doe je ogen maar open!" fluistert hij wanneer we stilstaan.
Ik open mijn ogen en kan mijn ogen niet geloven. We zijn op het strand en er ligt een deken op het zand met eten op. En het deken word omringt door rozenblaadjes die in een vorm van een hart liggen.
"Wat is dit?" vraag ik terwijl Harry mij naar het deken leid.
"Ik wil je iets vragen!"
"Wat!"
Ik hoor hem diep ademhalen en terwijl ik vlak voor hem recht sta gaat hij op 1 knie zitten.
"Harry..."
"Destiney, ik hou van je en het spijt mij dat ik zo jaloers ben maar wanneer ik bij jou ben voel ik dinges die ik nog nooit voor iemand anders heb gevoeld. Je bent mijn soulmate en ik hou zoveel van je en ik wil het officieel maken. Destiney Morrison, wil je met mij trouwen!"
Ik kan de tranen die over mijn wangen lopen niet tegen houden zo gelukkig ben ik. Het is dan ook logisch dat ik dit wil.
"Ja. Ja, ik wil met je trouwen!" Harry zijn glimlach is immens en hij schuift de ring over mijn vinger waarna hij mij kust en ronddraait.
Chloe pov
"Niall!" roep ik wanneer ik het hotel van 1D binnenloop en hem in de lobby zie zitten. Ik loop snel naar hem toe maar wanneer ik bij hem aan kom zie ik Lotte, ze zit op Niall zijn schoot.
"Chloe, hey!" Hij staat op en geeft mij een knuffel.
"Zijn jullie samen?" Ik wijs van Niall naar Lotte en terug. Er komt een grote glimlach op zijn gezicht en hij rijkt zijn hand naar Lotte zodat zij die kan vast nemen.
"Ja!" zegt hij blij. Ik voel de tranen op komen.
"Proficiat!" zeg ik nog snel waarna ik weg loop voordat hij mijn tranen ziet.
Op de weg naar buiten word ik tegengehouden.
"Alles oké?" Ik kijk op.
"Nee!" Hij geeft mij een knuffel en kust mijn voorhoofd. Ik voel iets wanneer hij dat doet, iets dat ik nooit bij Niall of Ian voelde. Ik kijk op en kus de jongen en hij kust mij terug, het voel goed. Waarom had ik hem nooit zien staan, waarom heb ik nooit ingezien dat de jongen die ik nodig heb om gelukkig te worden vlak achter Niall stond en niet van voor op het podium? Want hem heb ik nodig, ik heb Josh Devine nodig niet Niall.
Lisanne pov
"Louis?"
"Ja?"
"Ik ben in verwachting van een tweede kindje!"
"Echt? Sinds wanneer?"
"Ik ben 4 weken zwanger!"
"4 weken geleden was onze huwelijksverjaardag!"
Ik knik enthousiast: "Het lijkt dat Megan een zusje of een broertje zal krijgen!"
Hij begint te glimlachen en kust mij waarna hij over mijn buik begint te wrijven.
"Jij gaat zo verwend worden!" zegt hij tegen mijn buik.
"Wanneer vertellen we het de jongens?"
"Nu!"
"Oke!" lach ik.
Louis neemt mijn hand vast en samen lopen we de kamer uit om iedereen het goede nieuws te gaan vertellen dat er nog iemand in de 1D familie bij komt.
THE END
JE LEEST
show me that you're more than just a pop star! (sequel)
Fanfiction-vervolg Why do I keep falling in love with popstars?- Het is 5 jaar later en er is een hoop veranderd zo hebben Lisanne en Louis een dochter: Maar kan je wel een kind opvoeden als je partner op tournee is met zijn bekende boyband? Zijn Destiney en...