hoofdstuk 23

302 19 5
                                    

Lotte pov

"Wat wilde je mij zo graag vertellen?" vraag ik aan Lisanne zodra ik haar huis binnenstap.

"Ik ga binnen een paar dagen naar de jongens in Australië, wil je meegaan?"

"Ja tuurlijk!"

Een paar dagen later.

"Weet je zeker dat dit een goed idee is?" vraag ik aan Lisanne wanneer ik in de stoel naast Megan in het vliegtuig ga zitten.

"Ja, ik heb het tegen Louis gezegd dus ze weten dat je mee komt!"

Het is een lange vlucht maar uiteindelijk bereiken we toch Australië. Er staat een taxi voor ons klaar en die brengt ons al snel naar het hotel.

Niall pov

"Wat moet ik zeggen? Hoe moet ik mij gedragen?" ik ijsbeer door de kamer.

"Je moet vooral niet panikeren het is Lotte maar!" zegt Destiney die op haar mobieltje een spelletje speelt.

"Niet panikeren, oké ik heb het begrepen!" ik probeer rustig te klinken maar het mislukt. Destiney moet er om lachen.

"Het is zo schattig als jij je zenuwachtig maakt!" ze geeft mij een knuffel en knijpt in mijn wangen.

"Wat doen jullie?" Destiney laat mij abrupt los en kijkt naar Harry die in de deuropening staat.

"Ik probeer hem te kalmeren!" zegt Destiney.

"En moet dat op die manier?" Harry kijkt mij jaloers aan.

"Harry stop!"

"Met wat?"

"Zo jaloers te zijn! Ik heb er genoeg van!" roept Destiney uit waarna ze boos de kamer uit loopt.

Wooohooo rapportje gekregen met goeie punten en ik heb vandaag een filmticket gewonnen :) en ik heb in de direction-fanbus eindelijk  de parfum 'our moment' gekocht. Top dag!

show me that you're more than just a pop star! (sequel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu