hoofdstuk 18

303 21 5
                                    

Destiney  pov

"Destiney!" Ik kijk op van mijn mobieltje en zie Lou enthousiast met Lux op haar heup binnen lopen.

"Wat is er?" Ik neem Lux van haar over.

"Je mag mijn assistent zijn!"

"Echt?!"

"Ja!"

We beginnen beide te gillen en Lux doet haar handjes over haar oren.

"Dat is geweldig!"

"Uhu!"

Piep

"oh mijn mobieltje, neem jij even Lux over?"

Lou neemt Lux over en begint te babbelen over de jurk die ik morgen ga dragen naar de VMA's

DRAAG MORGEN BLAUW XX

Staat er in de sms.

"Ik denk dat ik geen roze jurk ga kunnen aandoen!" zeg ik wanneer ik op kijk.

"Waarom niet? Roze gaat perfect passen bij Harry zijn kleren!"

"Ik ga niet met Harry..."

"Wat, waarom niet?"

"Ik ga met Nathan!"

"WAT? En wat vind Harry daar van?"

Ik zucht.

"Hij weet het nog niet zeker!"

"Ja.." zeg ik beschaamd.

"Wil je het eigenlijk wel?

"Euhm.."

Ik kijk haar aan en haar ogen worden groot, is mijn uitdrukking dan zo leesbaar?

Harry pov

"Weet je wel zeker of je dit wilt doen?" vraag ik aan Zayn wanneer hij in de stoel gaat zitten.

'Yep, ze moet weg. Van mijn vinger, uit mijn gedachten, uit mijn leven!" Ik neem een krukje en ga naast hem zitten. Ik neem zijn hand.

"Waarom doe je dat? Het doet vast niet veel meer pijn dan als je er een laat zetten!"

Ik kijk naar onze handen. "Ik doe het voor de emotionele pijn!"

Hij knikt uit dankbaarheid en we kijken in stilte hoe Rachel haar naam van zijn vinger word weg gelaserd.

...

"Je ziet er prachtig uit maar ik dacht dat we niet voor de kleur blauw gingen gaan!"

"H-Harry" zegt Destiney met haar zachte lieve stem. Ik loop dichterbij en ga met mijn handen over de zachte stof.

"Ik moet je iets zeggen!"

"Wat?" ik kijk haar bezorgd aan.

"I-ik ga met N-nathan naar de VMA's!"

"W-wat, W-waarom?"

"Om Rachel te helpen!"

"Oke dan zeker", ik draai mij om en loop de kamer uit.

"Wees niet boos Hazza!" hoor ik Destiney nog roepen, ik negeer haar echter en loop weg.

@DirectionerLisanne dankje voor al de stemmen en reacties en zo... Daarom draag ik dit hoofdstuk aan je op :)

Lots of love A.

show me that you're more than just a pop star! (sequel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu