hoofdstuk 8

371 21 3
                                    

Destiney pov

Louis en ik waren na onze actie ook in slaap gevallen. Totdat we een paar uur later wakker werden gemaakt door Paul. Ik zie een grijns op zijn gezicht wanneer hij naar Niall, Harry, Zayn en Liam kijkt. De jongens hebben het allemaal nog niet door en ik en Louis zwijgen er over.

 Er klinkt gegil, de deuren gaan open en wel duizenden fans staan ons op te wachten. Harry slaagt een arm om mij heen.

"Hazz, vind je het erg als ik met Louis achteraan loop?"

"Euhm, oké!" hij laat mij los, ik en Louis volgen de jongens van op een afstandje. Dit is zo gênant voor hen!

Ik zie Zayn met een fan praten en zijn glimlach veranderd en hij kijkt de andere in horror aan.

"Li, Ni, Harold!"

"Wat?" zeggen ze alle drie tegelijk.

Hun ogen worden groot als ze elkaar aankijken. Zayn haalt een spiegeltje uit zijn zak en de jongens kijken naar zich zelf in de spiegel. Louis en ik liggen nu samen met de fans bijna op de grond van het lachen. De jongens kijken ons aan en ze zien er niet bepaald gelukkig uit. Ze trekken alle vier hun sjaals naar boven zodat het hun lippen verstopt en zetten dan een zonnebril op, waarna ze zich zo snel mogelijk uit de voeten maken. Ik en Louis volgen hen naar buiten. Simon staat ons al op te wachten en heeft zelfs hij heeft een glimlach op zijn gezicht.

"Oké, Jullie gaan nu naar een hotel worden gebracht en daar gaan jullie de zangeres van jullie voorprogramma ontmoeten! Btw, mooie kleurtjes van make-up, jongens!"

Ik hoor de jongens mompelen. We lopen naar de taxi, de hele rit is het opvallend stil. Harry zit naast mij maar heeft nog geen woord gezegd, hij heeft mij zelfs nog niet aangekeken.

"Je bent stout geweest vandaag!" fluistert hij in mijn oor wanneer de auto bij het hotel stopt. Ik wil iets terug zeggen maar hij is al uit gestapt.

Het hotel is prachtig. Ik zie de jongens bij een vrouw staan die ik precies al is eerder heb gezien, ik loop dichterbij.

"Hoe is het jongens?" vraagt de vrouw.

"Ik heb je zo hard gemist!" zegt Harry die haar een knuffel geeft.

"Dit is Destiney!" zegt Louis die ziet dat ik mij een beetje ongemakkelijk voel. De vrouw laat Harry los en komt naar mij.

"Ik ben Lou! De stylist van deze 5 idioten!"

"Oh, hey Lou. Ik heb je nooit eerder gezien!" zeg ik maar ik herken haar wel van foto's.

"Dat klopt, ik ben 5 jaar geleden na hun laatste tour naar hier gekomen. Ik ben toen stylist voor de zangeres die in hun voorprogramma speelt geworden. Maar nu de jongens toch terug op tour gaan, wordt ik terug hun stylist!"

"Leuk!"

"inderdaad, maar ik heb jullie wel gemist hoor!" zegt Lou die iedereen stuk voor stuk aankijkt en nog een knuffel geeft.

"Wij jouw ook hoor Lou!" zegt Niall.

"Niall?" vraagt Lou wanneer Lou Niall aankijkt.

"Ja?"

"Wie heeft jou oogschaduw gedaan?"

"Destiney, maar ze heeft het ook gedaan bij de andere hoor!"

Ze neemt Niall's kin vast en kijkt aandachtig naar zijn ogen.

"Wow Destiney, dit is fantastisch alleen de lippen..."

"Die heb ik gedaan, prachtig hé!" Zegt Louis trots.

Lou barst in lachen uit.

"Lou, I love you maar dit trekt op niets!"

Louis kijkt sip naar Lou maar die trekt hem al snel in haar armen.

"Wanneer gaan we eigenlijk die zangeres ontmoeten?" vraagt Liam.

"Euhm ik den-.....Daar is ze!"

Lou wijst naar een meisje met lange golvende bruine haren die de lobby komt binnen gelopen.

Iedereen staart in stilte naar het meisje.

"Jullie kennen haar al zeker!" Lou werpt een verontrustende blik naar Liam.

"Hoi!" zegt het meisje die ik herken als Emilie.

"Hallo!" zegt iedereen zowat in koor.

Het meisje kijkt naar iedereen en dan naar mij, ze loopt naar mij toe en geeft mij een kus op de wang.

"Hey, Destiney!"

"Ken je mij nog?"

"Tuurlijk, ik zal die ene avond van 5 jaar geleden toen ik je heb ontmoet nooit vergeten. Gelukkig heeft Rachel er toen mee ingestemd dat je bleef anders had ik je nooit deftig ontmoet! En trouwens, jij bent de ex vriendin van Nathan!"

Ik voel Harry zich naast mij opspannen.

"Ze is mijn vriendin!" zegt hij, hij slaagt zijn arm om heen "Over Nathan wordt niet meer gesproken!"

"Ik kijk naar hem. Hij kijkt terug en voor het eerst sinds hij is opgestaan geeft hij mij een liefdevolle glimlach.

"Juist ja.."

"En hoe gaat het met je Emilie?" vraagt Niall.

"Goed!"

Ik zie haar naar Liam kijken. Ze lijkt iets te willen zeggen, maar dat doet ze niet.

"Is er hier wifi?" vraagt Zayn uit het niets.

"Ja!"

"goed, dan kan ik straks skypen met Rachel!"

"Rachel?" vraagt Emilie.

"Ja!"

"Is ze nog steeds met je samen?"

"Natuurlijk!"

"Waarom, kan ze niet een gewone jongen zoeken? Die niet iemand bedriegt!"

Ik zie Zayn boos naar Emilie kijken.

"Neem dat terug, door jou was ik Rachel bijna verloren!"

"Hoezo door mij?"

"Ja, jij wilde mij die ene avond niet vertellen waar ze was, ze kon wel ontvoerd zijn geweest!"

"Oh, dat.."

"Ja dat!"

"wel jij had mij die ene avond ook wel pijn gedaan!"

"Dat was niet met opzet!"

"En Rachel bedriegen deed je vast ook niet met opzet!"

"Ik heb tenminste voor haar gevochten, dat kan ik niet van jou zeggen! Want wie heeft het hart van mijn beste vriend gebroken?!"

Emilie en Zayn staan nu centimeters van elkaar verwijderd en ze zien er beide woedend uit. Ik heb eigenlijk wel schrik dat er straks iemand de andere gaat slaan maar voordat Emilie iets kan zeggen, staat Paul al tussen beiden.

"We zijn allemaal moe, laten we gewoon naar bed gaan!"

Paul geeft ons een sleutel en Harry trekt mij mee naar de lift. Terwijl de rest van de jongens ons volgen.

show me that you're more than just a pop star! (sequel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu