hoofdstuk 27

274 19 3
                                    

3 weken later

Emilie pov

"Dus...wat moeten wij doen?"

"Op Megan passen!" zegt Lisanne terwijl ze Megan aan Liam overhandigd.

"Waarom?" vraag ik.

"Ik en Lisanne gaan met Rachel, Zayn, Lotte en Niall naar een nieuwe pub." Zegt Louis die naast Lisanne komt staan.

"Oké!"

"Kan ik op jullie rekenen?" vraagt Lisanne.

"Tuurlijk, ga maar voor je te laat komt!" zegt Liam.

"Oké dan bye Megan!" zegt Lisanne die Megan een zoen geeft op Megan haar voorhoofdje. Louis doet het zelfde en dan zijn ze weg.

"Wat wil je doen Meg?" vraagt Liam aan Megan. Ik vind het zo schattig hoe hij met kinderen om gaat. Hij zou een perfecte papa zijn.

Lisanne pov

"En wat denk je?" vraag ik.

"Vanavond is Liam Ellen al lang vergeten."

"Dat denk ik ook!" zeg ik voor we de pub binnenwandelen en naar de rest op zoek gaan.

 

Lotte pov

"Niall!" ik strompel naar hem en trek hem recht.

"Dans met mij!"

Niall begint te lachen en gaat met mij naar de dansvloer. "Lotte, ik denk dat je al te veel gedronken hebt!"

"Nonsens, ik ben super nuchter!" Ik leg mijn handen om zijn nek en ik begraaf mijn hoofd in zijn nek en samen slowen we op een rustig nummer. Niall wrijft over mijn rug en ik begin spontaan Niall zijn nek kleine kusjes te geven.

"Lotte.."

"Ssshhht!"

"Ik begin zijn kaaklijn te zoenen en hij kijkt mij aan. Ik zie de verlangen in zijn ogen en wanneer we elkaar recht in de ogen kijken, gebeurd het magische moment dat we beide naar voor leunen en elkaar passioneel beginnen te zoenen op de mond. Na een tijdje leid ik hem naar een kamer waar een bed staat. Hij duwt mij op het bed en samen beleven we een nacht die ik nooit zal vergeten.

Nog  2 hoofdstukken en dit verhaal is gedaan! Xx A.

show me that you're more than just a pop star! (sequel)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu