Rachel pov
Ik en Justin zitten al in de zaal, Zo dadelijk zal Zayn komen. Ik ben blij om hem te zien, maar ik zie er ook tegen op. Hoe zal hij reageren en gaat hij zelfs reageren? Ik zie Emilie woedend binnen komen. Even denk ik eraan om naar haar te gaan maar dat lijkt mij toch geen goed idee. Ik kijk terug naar de ingang. Daar zijn ze dan, de 5 jongens en Ellen.
Ellen pov
Ik ben geschokt, wat ik net heb meegemaakt wens ik zelfs Emilie niet toe! Waarom riepen al die fans daarnet al die gemene opmerkingen. Zien ze dan niet dat ik er aan kapot ga? Als Liam er niet was dan was ik vast de limousine terug in gestapt en naar huis gereden. Liam heeft mij er door geleid en hij gaf mij een beschermend gevoel, het was de eerste keer dat ik zo iets voelde. Ik heb nooit dat beschermend gevoel van mijn ouders gehad, werken! Dat was het enigste dat telde. Niemand gaf om mij, tot net. Liam geeft om mij en ik word er zo gelukkig van! Zijn hand in de mijne was gewoon een droom en nu zit ik hier naast hem.
Zayn pov
We zitten in de overvolle zaal. Ik kijk in het rond om te zien of er bekende mensen in de buurt zitten. Mijn ogen ontmoeten 2 mooie bruine ogen. Ik bekijk het meisje beter en de rode haren herken ik. Ik por Harry en hij kijkt mij aan.
"Rachel", zucht ik.
"Gaat het?" ik knik, "het moet wel maar gaat het met jou?"
"Ja, hoezo?"
"Omdat daar Destiney bij Nathan zit!" Hij volgt mijn blik.
"Ze doet maar!"
"Kan het je dan helemaal niets schelen?"
Hij haalt zijn schouders op en Miley Cyrus komt het podium opgelopen. Miley is vast de gastvrouw. Ze verwelkomt iedereen en begint haar hit 'Wrecking ball' te zingen. Ik zie dat Rachel af en toe naar mij kijkt en wanneer ik terug kijk geeft ze mij een zwakke glimlach. Ik geef er een terug. Het liedje is gedaan en Miley rijkt de eerste award uit. 'Beste zanger' Zodra Justin als winnaar word uitgekozen springt hij recht en geeft Rachel een knuffel, wanneer ze elkaar loslaten geeft hij haar een kus. Ongewillig bal ik mijn vuisten. Ik kook van woede.
"Rustig bro! We willen geen scène maken!" kalmeert Harry mij. Ik ontspan en zie vanuit mijn ooghoeken Rachel schuldig naar mij kijken. Ik negeer haar, hoe kan ze zoiets doen?!
Dan loopt Taylor Swift het podium op, ik hoor Harry diep zuchten. Zijn relatie met Taylor was misschien al lang geleden, Taylor bracht haar relatie met Harry altijd wel weer opnieuw op.
"Beste nieuwkomer groep!" (geen idee of het echt bestaat) Ik hoop dat 5 seconds of summer hem wint want zij verdienen dat! "De winnaar is THE WANTED!"
"Ugh!" Harry rolt met zijn ogen en ik zie dat Taylor gemeen naar Harry glimlacht. Plots springt Harry boos recht.
"Wat is er?" ik kijk naar hem en ook Niall die aan de andere kant naast hem zit kijkt nu bezorgd naar Harry.
"KIJK!" ik volg zijn vinger en zie dat Nathan Destiney een lange warme knuffel geeft.
"Relax! Denk aan wat je net zei tegen mij!" probeer ik hem nog te sussen. Ik weet heel goed dat alle camera's nu op ons zijn gericht en Harry weet het vast ook. Hij trekt zich er echter niets van aan want wanneer Nathan iets in Dess haar oor fluistert loopt Harry boos naar hen toe. Ik volg hem, maar moet toekijken hoe Harry boos hen uiteenrukt.
"Wat denk je wel niet!" roept hij boos.
"Ik wilde haar bedanken!" zegt hij verdedigend terug.
"Jaja! Dess, kom maar met mij mee!" Hij neemt Destiney haar hand en trekt haar mee naar onze plaatsen.
Al hoofdstuk 20! Wat gaat het toch snel! Ik heb nog geen idee wanneer dit boek zal eindigen (misschien binnen 10 of misschien binnen 30 hoofdstukken ofzo) maar er komt in ieder geval geen vervolg op dat weet ik al wel! :(
Xx A.
JE LEEST
show me that you're more than just a pop star! (sequel)
Fanfiction-vervolg Why do I keep falling in love with popstars?- Het is 5 jaar later en er is een hoop veranderd zo hebben Lisanne en Louis een dochter: Maar kan je wel een kind opvoeden als je partner op tournee is met zijn bekende boyband? Zijn Destiney en...