Capitolul 8

1.4K 54 0
                                    

-Rose,de ce se comporta atât de rece cu tine? Insistă Cam.

-Asa e el .

-Ba nu,el nu e așa ,nu a tipat la nici-o iubita de a lui până în momentul de față,iar tu ești viitoarea lui soție,continua să vorbească.

-Poate nu este intr-o dispoziție buna,pana acum nu a mai tipat la mine,il mint.

-Ceva se petrece aici,adica se vede ,sigur nu glumiti în legătură cu nunta?

-Cam!Logic ca nu! Spun ridicând vocea.

-Rose,se vede că încercați să păreți cea mai fericita pereche ,insa pe mine nu mă păcăliți ,nu v-am văzut pana acum sarutandu-va .

Am dat-o-n bara .

-Rose!Spune ceva!

-Cam,noi ne iubim,nu știu ce ai observat tu ,dar nu e adevărat ceea ce spui.

-Da,cum spui tu,insa o fata ca tine nu merita sa fie tratată așa ,spune si pleaca.

Îl urmăresc privindu-l pe fereastră ,iar când am fost sigură că pleacă am început să tip după Shawn ,trebuia să rezolve el asta,nu eu. Am urcat scările ,ajungând lângă camera lui ,mi-am luat inima în dinți și am deschis ușa , in fața mea stand Shawn Mendes la bustul gol.Avea un corp de invidiat .

-Ce vrei?De ce te holbezi așa la mine? Intreaba.

-Shawn,daca vrei ca (,) căsătoria asta sa fie reușită ,adică să nu afle nimeni ca nu e adevărată ,ai putea sa încerci și tu să nu te mai comporți așa băiete,tip la el.

-Ai grija la ton . Fac ce vreau eu ,așa ca taci.Spune calm .

-Faci ce vrei? Fa ce vrei ,cu mine nu mai ai ce discuta . Spun incercand sa par calma ,desii in interior fierbeam de nervi.

Am coborat jos,de ce sa imi stric starea de spirit din cauza unui tip ca el ? Am pregatit micul de jun , Shawn coborand chiar la momentul finalizarii mancarii.

-Ce ai facut de mancare? Intreaba ,iar eu decid sa nu-l bag in seama.

El a ales sa nu mai spuna nimic ,fiind o liniste totala .Dupa ce am terminat ,am plecat sa-mi schimb hainele.

Din perspectva lui Shawn.

Ma simteam vinovat ,nu trebuia sa ma comport asa . S-a ridicat de la masa ,urcand sus fara sa-mi spuna vre-un cuvant . A coborat rapid ,imbracat intr-un tricou alb larg pentru trupul ei micut ,o pereche de blugi albastrii si tenisi de aceiasi culoare . Parul il tinea desprins ca de obicei , acest amanunt facand-o asa de frumoasa ,stai,ce?Shawn!Nu!Revino-ti!

Din perspectiva lui Rose.

L-am zarit ,era tot acolo , am ezitat sa-l privesc si am plecat,avand de gand sa fac o mica plimbare.

Casatorie aranjata  -Shawn Mendes//In Curs De EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum