Capitolul 10. ''-Poti saruta mireasa''

1.6K 58 9
                                    

Viața este așa de ciudată ,uneori totul este așa de plictisitor,iar brusc totul se schimbă. Ajunsesem acasă ,aveam dosarul de care Shawn îmi spusese în mână .Cam n-a mai deschis subiectul "Comportamentul lui Shawn" ,asta era de bine,cel puțin asa cred .
Am început să răsfoiesc dosarul tremurand ,iar inima începea să bata din ce in ce mai tare ,am reîntors paginile ajungând la prima .
Am sărit peste cea dintai parte ,ajungând la cerințe.
"-> Căsătoria o să dureze timp de 2 ani ."
Ce?Doi ani? Nu-l înțeleg pe omul ăsta .
"->Rose nu are dreptul sa-si mai întrebe soțul de ce a vrut să o ia de soție.
->Nu o sa-l tragă la răspundere pentru absolut nimic."
-S-o crezi tu .Ma trezesc tipand la dosar .
,,->Soția o sa-i ceara soțului voie înainte de a iesii din casă. " Mai erau o mulțime,insa mă plictisisem si nici in ruptul capului nu o să accept să fac ce vrea el.
-Nu,nu,nu accept așa ceva .L-am închis ,luandu-l apoi si aruncandu-l în dulap,la locul său.

Mi-am aranjat rochița apoi am asezat-o în dulap ,era ora 10 seara ,iar Shawn încă nu-și făcuse apariția .
Totul era în ceață ,mâine avea loc căsătoria ,eram așa de emoționată ,cu toate că nu trebuia . Părinții lui Shawn oare puteau să vină? Normal,doar e Shawn,cu siguranță o să vină.

-Rose? Tresar imediat directionandu-mi mâna pe piept.

-Pe bune? Unde ai fost? Tip lovindu-l ușor pe brat.

-Nu te-ai uitat pe dosar?Intreaba.

-In legătură ca asta,eu nu ...

-Lasa asta,am o surpriză pentru tine.Spune privindu-ma entuziasmat.

-Nu cred ! Ce? Întreb fericita.

-Maine o sa vezi. Oh ,aia nu era singura surpriză,spune,iar în secunda doi cineva bătea la usa .

-Vin imediat,sa-mi spui apoi,bine?Spun.

-Sigur,ma asigura si plec .

Am deschis ușa ,în fața mea stand mama ,tata si fratele meu mai mic cu 4 ani decât mine.
-Ce?Ai spus că nu o să veniti.Spun luandu-i în brațe.

-Da,stiu,insa am rezolvat in legătură cu munca .

-Ma bucur asa de mult !Spun și îi invit in casa .

Am stat în compania lor mult timp,apoi vizitandu-ne si părinții lui Shawn ,mi-au făcut o impresie bună la prima vedere ,cu toată ca Shawn "nu mă prezentase" . Am râs și am glumit,paream o familie mare si fericita .

-Te iubesc !Mereu am facut-o ,încă de când te-am văzut ,însă mi-a fost teamă de reacția ta.
-Shawn eu ...
-Rose,te rog ,spune că mă iubești,e tot ce am nevoie.
-Rose...
-Rose!
-Shawn ,eu...
-Rose?!
-Doar n-ai de gând să dormi în ziua nunții tale.Ridica-te!

-Mama! Tip desteptandu-ma.

-Am auzit numele lui Shawn cumva? Intreaba curioasă.

-Hai pregătește-te!E ora 12:30,deja am intarziat,continua.

-Ce?Cum am putut sa dorm atat? De ce nu m-ati trezit? Tip coborand din pat. 

-Shawn? Unde e ? O intreb amintindu-mi brusc de visul ciudat pe care tocmai l-am avut.

-Probabil te asteapta ,toata lumea te asteapta draga.

-Unde? Jos? Intreb curioasa luandu-mi rochita de mireasa .

-Pe plaja ,spune uitandu-se zambind spre mine.

-Pe plaja?Intreb ,desi stiam ca asta spusese,nu-mi venea sa cred .

Casatorie aranjata  -Shawn Mendes//In Curs De EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum