-Rose,de ce te comporți așa cu mine? Ridică tonul,iar eu tac .
-Rose!Raspunde-mi!Spune clatinandu-ma.
-Cam!Te rog ,doar lasa-ma ,ok?Sunt casatorita ...
-Nu-mi pasa !
-Cam,doar da-mi drumul .Spun milogindu-l din priviri. El face ce ii spun ,apoi plec .
Ce se intampla?Nu mai inteleg nimic.Shawn se comporta frumos cu mine,iar apoi mai e si Cam care pretinde ca e indragostit de mine.
Zilele treceau rapid ,iar relația mea cu Cam se îmbunătățea,insa cea cu Shawn se răcea pe zi ce trece ,ieri am aflat că are încă o relație cu o fata,iar asta a ajuns la încă un conflict între noi doi.a trecut un an de la casatorie ,iar asta era destul de vizibil .
Am ieșit din nou la o mică plimbare,plimbările mă linisteau ,iar lucrul acesta era minunat.Dupa pauză mea de recreere m-am întors acasă . Am dat cu pumnul în gard când i-am observat mașina lui Alis .
-Ce cauți în casă mea?!Intru pe ușă tipand .Am zarit-o ,stătea pe canapea ,apoi s-a ridicat apărând si Cam .Dacă îi spusese ceva?
-Am vrut să-ți fac o vizita. Răspunde zâmbind.
-Iesi din casă mea sau anunț politia !O ameninț. Ea îmi trage o privire urata si face întocmai ce îi spusesem.
-De ce ai alungat-o?Intreaba serios.
-Pentru ca nu are ce căuta în casă asta. Ii răspund ,apoi urc sus.Am făcut curtenie prin cameră până la sosirea lui Shawn .
-Ce faci? Întreabă aruncându-și Geaca neagra din piele pe pat.
-Curat ,adică am terminat.Unde ai fost?
-Cam?Ce face? Nu-ti pasă.
-Bine.Poti să-l întrebi și tu. Spun dandu-mi ochii peste cap.
-De ce vorbești așa?
-Tu cum vorbești?
-Rose ,ai pățit ceva? Continuă .
-Shawn ,ce sa pățesc?Vorbesc normal .Spun nervoasă.
-Da,mai ai puțin si ma iei la bătaie.
-A venit Alis aici,crezi ca si-a dat seama de ceea ce am făcut? Il întreb serioasa.
-Nu cred . Apropo ,vezi ca nu ai făcut bine curat. Ma mustreaza .
-Shawn,fa-ti singur,spun ridicând vocea.
-Esti soția mea ,sotia face curat,nu soțul. Și nu ridica vocea la mine.
-Nu sunt sotia ta ,totul este fals ,Shawn ,iar vocea o ridic când vreau eu.
-Sincer dacă nu te-aș fi luat eu de soție ,nu stiu cine te-ar fi luat ,ești așa E N E R V A N T A .Spune ,iar eu îi arunc prosopul în fața,el este enervant nu eu.
-Esti un prost.
-Hello!Tu vorbești?
-Da,eu.
-De abia aștept să divortam. Spune el.
-Da,si eu .Îl aprob.
-Nu trebuia să mă căsătoresc cu tine .
Din perspectiva lui Cam
Se auzea galagie din camera lui Shawn si a Rosei,asa ca m-am decis să urc să văd ce se petrece ,ajungând la ușă lor l-am auzit le Cam:
-Nu trebuia să mă căsătoresc cu tine.
Din perspectiva lui Rose
-Da? Eu te-am pus să faci asta?A fost ideea ta ,nu a mea,ii spun trăgând parcă săgeți din ochi spre el.
-Da,mai greșește omul,dar stai calma ca totul o să se termine ,spune mersi ca îți las casa înapoi .Spune calm.
-Daca nu erai tu,si acum era a mea .
-Da sigur,hai să nu mai vorbim unul cu altul,oricum nu meriti.
-Ce?Tip la el .
-Omule,eu nu merit,sau tu nu meriti? Continui.
-Tu.Lasa-ma ,nu vreau si nici nu am de gând să-mi pierd timpul meu prețios cu tine,spune luând poziția de diva.
-Hai dispari ,eu n-am timp de tine,spun si ies din cameră.-Rose ,vreau să discutăm .Se aude vocea lui Cam,apoi îl observ pe canapea.
-Sigur . Uitasem complet de el ,uitasem de Cam,daca auzise ceva?
-Cam?Ce faci frate?Intervine Shawn.
Pentru prima dată mă bucuram ca-i auzeam vocea.
-Bine,ii răspunde Cam simplu.
-Eu plec ,am ceva important de făcut . Spune Shawn indreptandu-se spre ușă de iesire .
-Rose,nu-ti întrebi soțul unde pleacă? Întreabă Cameron zâmbind fals. Sigur auzise.
-Unde pleci...iubitule?Spun facandu-i pe plac lui Cam.
-O să compun o melodie alături de Justin Bieber.Spune zâmbind ,apoi pleacă.
-Rose,ia loc,spune Cam serios.Ma cam speria.
-Sigur,spun si ma așez pe canapea lângă el.
-Shawn? Nici nu te-a sărutat înainte de a pleca,nici nu te-a îmbrățișat, crezi ca e normal să facă asta?Intreaba.
-Nu ...
-Rose,tu meriti un băiat care să te iubească ,nu meriti asta. Da,am auzit ceea ce a-ti vorbit voi doi ,am auzit ,mi-am dat seama de la bun început de ceea ce se petrece aici,nu-mi pot da seama cum Shawn nu poate iubii o fata ca tine ,el nu-și dă seama ce are lângă el ,dar eu îmi dau seama. Te rog ,eu chiar te iubesc,nu-mi distruge sentimentele .
Am rămas tacuta priviindu-i ochii întristați ,intr-un fel avea dreptate,Shawn nu merita ,sau nu vroia să arate.
-Cam ,eu ...eu nu stiu ce sa spun .
-Spune-mi ca accepți să ieși cu mine la cină .Eu îi zâmbesc și îi răspund afirmativ.
-Ma bucur . Spune si ma săruta pe frunte.
-Poate ai dreptate.Si nu vreau să-ți distrug sentimentele ,stiu cum e ,însă nu o să-ți fac asta ,nu tie,spun zambindu-i.
-Cat de mult mă bucur că a venit momentul acesta,spune zâmbindu-mi la rândul său.
-Mergem? Intreaba .
-Unde?
-Sa luăm cina,chicoteste .
-Dar e prea devreme .
-Nu contează ,imbraca-te . Spune ,iar eu râd.
Mi-am căutat prin haine ,nu știam ce ținută era mai potrivită,insa până la urmă am rămas la o rochiță albastra strâmtă ,cu micuțe pietre sclipitoare ,niște pantofi albi si o poșetă albastra. Am coborât jos , Cam era deja gata,se uita insistent la mine,el era îmbrăcat intr-o pereche de blugi albastrii închiși ,o cămașă roșie cu pătrățele si adidasi negrii ,probabil eu mă imbracasem prea elegant.
-Esti superba.Spune nemutandu-si privirea de pe mine.
I-am mulțumit rosindu-ma ,apoi el mi-a întins mâna .
CITEȘTI
Casatorie aranjata -Shawn Mendes//In Curs De Editare
Novela Juvenil-Te rog...te rog sa rămâi cu mine.Nu uita ca suntem căsătoriți. Spune cu o voce angelică ,ochii lui sclipeau ,oricat aș fi vrut sa-i spun ca vreau să rămân ,asta nu se putea. -Nu pot ,eu ...oricum ,asta nu e o căsătorie adevărată .Ii dau drumul la m...