Capitolul 7.

1.4K 52 6
                                    

-Nu.Nu te placeam,doar glumeam.

-De ce minti? Intreaba razand.

-Nu mint . Taci,a raspuns. Ii soptesc vazand ca mama raspunsese.

-Buna seara ! Striga Shawn in telefon.

-Buna ziua! Spune mama.

-Hei mami!

-Rose!Ce faceti?

-Bine,am uitat ca trebuia sa te sun.Scuze.

-E ok. Shawn?

-Da? Tresare speriat la auzirea numelui sau.

-Sa ai grija de fetita mea.

-Mamaa! Spun rusinata .

-Nu va faceti griji,o sa am ,promit. Ii spune mamei ,iar eu raman cu privirea atintita pe el.

-Ea te place de ceva timp ,ani chiar. Shawn se uita uimit la mine .Ce-mi face femeia asta?!

-Mama,am spus ca nu-mi mai place de doi ani ,ce nu intelegi?Spun evitand sa ma uit la Shawn.

-Pai si atunci de ce te casatoresti cu el daca nu-l iubesti? Intreaba amuzata.

-Ba il iubesc... Spun serioasa, fara sa rad.

-Si eu o iubesc doamna .Sper ca o sa puteti venii la nunta. Intervine Shawn .

-Imi pare rau ,nu cred ca o sa pot . Spune,iar eu ma ridic lasand telefonul in pat ,ca Shawn sa poata sa vorbeasca in continuare cu ea.Nu putea sa vina la nunta mea.

Ies din camera trantind usa dupa mine .

Din perspectiva lui Shawn.

A plecat val vartej din camera ,cred ca stiam de ce,insa n-am indraznit sa merg dupa ea.

-Ce s-a intamplat? Se aude dintr-o data vocea mamei Rosei .

-Nu ,adica Rose... E tot ce reusesc sa spun.

-S-a suparat.Im pare rau,insa chiar nu pot,sper ca o sa incerci sa-i explici,e o fire incapatanata,cred ca ai vazut.

-Da,am observa.Spun zambind.

-O sa-i explic eu,nu va faceti griji,continui.

-Multumesc,Shawn,spune.

Ii explic ca n-are pentru ce sa-mi multumeasca si inchid . Trebuie sa o gasesc pe Rose.Am controlat fiecare particica din casa ,bine,fara camera lui Cam ,nu cred ca e acolo,asa ca am sarit peste camera aceea.

Am gasit-o dupa aproximativ o jumatate de ora .Statea asezata pe iarba in spatele casii privind cerul instelat.M-am asezat incet langa ea fara sa mai scot un cuvant.

-Shawn,eu o sa mai stau putin,poti sa pleci.Spune ,insa fara sa ma priveasca ,asta intristandu-ma .

-O sa stau cu tine,ii spun privind si eu cerul ,era asa perfect ,nu-l priveam niciodata asa ,niciodata nu mi s-a parut asa de mirific.

-E frumos,nu? Intreaba Rose.

-E perfect .Niciodata nu am crezut ca poate fi asa de ...

-Mirific?! Spune completandu-ma .

-Da.

-Acum ,mergem? Am inghetat. Spun chicotind.

-Bine,spune simplu si se ridica ,eu facand acelasi lucru .


Din perspectiva lui Rose

Razele soarelui imi mangaiau lent obrazul ,mi-am deschis ochii incet ,constientizand ca Shawn inca doarme .Era asa perfect , am vrut sa-i ating obrazul cu mana,insa mi-am retras-o . M-am ridicat coborand jos .

-Neata!Spune Cam de pe canapea.

-Neata!Ii raspund.

-Shawn inca doarme? Intreaba ,iar eu dau din cap in semn afirmativ.

-E bine ,da-mi o galeata cu apa.

-Ce? Intreb serioasa.

-O galeata cu apa,repeta iar.

-Ce faci cu ea?

-O sa vezi,doar da-mi-o.Spune ridicandu-se .

-Bine.

Am luat galeata de apa , inmanandui-o .

-Multumesc.Spune chicotind si urca sus.

Oare ce avea de gand. O nu! Are de gand s-o toarne pe Shawn?

-Cam!Te omor!Se aude tipand Shawn .Am inceput sa chicotesc atunci cand l-am zarit pe Cameron coborand scarile razand. Dupa el a aparut si Shawn ,ud tot ,din cap pana-n picioare.

-Tu i-ai dat galeata? Intreaba serios privindu-ma.

-Da ,n-am stiut ce are de gand. Spun incercand sa-mi iau apararea singura.

-Tu esti normala? Nu esti ,se vede .Tipa nervos .

-Shawn ,a fost vina mea. Intervine Cameron.

-Cam ,te rog sa taci. Spune coborand scarile .

Ajungand in fata mea ,imi prinde mana .Se uita furios ,apoi se intoarce cu spatele ,tragandu-ma dupa el.

-Shawn!Tip la el,insa nu ma baga in seama.

-Shawn ,eu i-am cerut sa-mi dea o galeata cu apa,a fost ideea mea. N-am stiut ca o sa reactionezi asa.

-Da? N-ai stiut?Din cauza astia.Rose ,uita-te ,esti multumita.Cam ,esti la fel de normal precum Rose,tipa in continuare Shawn.

-Shawn ,ce ai patit?Cum de vorbesti asa?Frate,cum sa tipi asa la Rose,la viitoarea ta sotie? Tipa Cam nervos la Shawn ,Shawn doar sta tacut ,probabil realizase ca dadu-se prea multe de banuit.

Imi da drumul la mana ,iar fara sa se mai uite in spate,pleaca.

-De ce se comporta asa? Se aude vocea curioasa a lui Cameron. Perfect ,din cauza comportamentului sau ,eu trebuie sa indrept ce a facut.


Casatorie aranjata  -Shawn Mendes//In Curs De EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum