Capitolul 23.

1K 42 7
                                    

...Shawn.
Flashback
Se auzea zgomote de jos ,iar ele tot continuau. Cine putea să fie? Poate un hoț ,da , probabil un hoț. Am ieșit din camera ,nimic nu se mai auzea,incredibil.
M-am îndreptat spre bucătărie ,luând un cuțit ,am aprins becurile ,am simțit cum cineva era în spatele meu,am rămas tacuta si nemișcată,incercand sa nu dau de înțeles nimic ,apoi m-am întors rapid cu cuțitul in mana spre acea persoană .Era Shawn ,văzând cuțitul pe care îl îndreptăm spre el ,a râs ,indepartandu-si mâna .

-Ce fraieră ești ,spune zâmbindu-mi.
-Da,si?Ce cauti în casă mea?Îl întreb calma.
-Nu pot traii fără tine.
-Minti .
-Spun adevărul,vreau să fii a mea .Intelege ca a fost o greșeală .
-Orice a fost,s-a terminat .
-Ba nu. Spune ,apoi mă săruta brusc .
-Nu!Tip impingandu-l.
-Sa fim serioși,Rose ,dacă îmi spui ca nu simți nimic pentru mine ,atunci eu plec.
Fara sa ma mai gandesc ,i-am sărit în brațe sarutandu-l ,el imi răspunde la sărut .Fara sa întrerupă sărutul,Shawn urca scările cu mine în brațe .
Ma aseaza ușor pe pat ,el asezandu-se atent ca să nu nu mă lovească deasupra mea . Era tot ceea ce-mi doream ,nu voiam să mă mai gândesc la cata durere mi-a provocat. Îmi ridică bluza
,aruncand-o în cele din urmă pe podea ,apoi am făcut același lucru cu tricoul său ,,el a coborat cu sărutările pe gat , apoi ajungând la gât ,a muscat pielea caldă ,eu scoțând un mic geamăt ,el a chicotind ,însă nu s-a oprit ,continuând.
Sărutările sau extins mai în jos,ajungand la pantaloni ,el scăpa rapid si de aceștia,eu rămânând aproape goala in fata lui.
-Nu trebuie să te simți rușinată .Spune parcă simtindu-mi sentimentele de rușine și reținere.
M-am repozitionat asupra lui ,încercând sa-l imit ,având în vedere că n-am făcut asta niciodată,nu mă pricepeam .
-Ai

Casatorie aranjata  -Shawn Mendes//In Curs De EditareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum